پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تعیین تکلیف انشعابات و نصب کنتور در 11 روستای پشت کوه

فرماندار ساري با اشاره به اینکه وضعیت نگهداری این مجتمع هنوز مشخص نیست، اظهار کرد: موضوع انشعابات و نصب کنتور در یازده روستای پشت کوه باید تعیین تکلیف شود.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از خبرگزاری تسنیم، جواد واحدی بعد از ظهر امروز در جلسه رفع مشکلات مجتمع آبرسانی پشت کوه بخش چهاردانگه و برطرف‌کردن آبرسانی روستاهای زیرپوشش در ساختمان فرمانداری ساری با اشاره به اینکه وضعیت نگهداری این مجتمع هنوز مشخص نیست، اظهار کرد: موضوع انشعابات و نصب کنتور در یازده روستای پشت کوه باید تعیین تکلیف شود.

 

وی افزود: عدم مدیریت و برنامه ریزی  و نظارت دقیق سبب شد  تا این مجتمع به بهره برداری نرسد.

 

فرماندار مرکز استان با اشاره به اینکه یازده روستا از مجتمع آبرسانی پشت کوه استفاده می کنند، تصریح کرد: مدیریت مجتمع آبرسانی باید در منطقه پشت کوه اجرایی شود.

 

واحدی از رفع مشکل بدهی بهای برق مصرفی مجتمع پشت کوه خبر داد و گفت: هزینه حق انشعاب جهت نصب کنتور آب به صورت اقساط ازروستائیان دریافت می شود.

 

وی همچنین از ساخت مجتمع مسکونی و تجاری برای کارخانه سیمان کیاسر خبر داد و گفت: توسعه اشتغال و سرمایه گذاری از برنامه های محوری مرکز استان در دولت تدبیر و امید است.

 

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: با مدیریت جهادی می توان مشکلات موجود در استان را برطرف کنیم.

 

در این جلسه مقرر شد در فرصت 45 روز اهالی روستاهای پشت کوه پرونده متقاضیان را برای گرفتن مجوز و انشعابات به اداره آب و فاضلاب روستایی ارائه کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.