پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مورد عجیب عالیشاه در تراکتورسازی/ عالیشاه: لطفاً تکلیف ما را مشخص کنید!

0

به گزارش احمد نظری، خبرنگار ورزشی پایگاه خبری چهاردانگه، فردا یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ در آخرین بازی هفته ۲۰ لیگ برتر فوتبال کشور دو تیم صدر نشین لیگ در تهران باید به مصاف هم بروند.

این در حالی است که با توجه به شکایت تونی الیویرا مربی و حمزه یونس بازیکن سابق تیم تراکتورسازی با شکایت از این تیم به فدراسیون جهانی فوتبال فیفا دردسر عجیبی را برای این تیم تبریزی رقم زده اند.

در این بین محرومیتی که فدراسیون جهانی فوتبال برای تراکتورسازی در نقل و انتقالات در نظر گرفته، اتفاقات عجیب و غریبی را برای این تیم به دنبال داشته است؛ علاوه بر اینکه تراکتورسازی از به خدمت گرفتن سجاد شهباززاده محروم شده، حالا استفاده از امید عالیشاه بازیکن چهرادانگه ای، احمد نوراللهی و هاشم بیگ زاده نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. تراکتورسازان نمی‌دانند آیا می‌توانند از این ۳ بازیکن در بازی فردا مقابل پرسپولیس استفاده کنند یا خیر؟

امید عالیشاه و احمد نوراللهی دو بازیکن سابق پرسپولیس که با توجه به مشمول سربازی شدن راهی تیم تراکتورسازی شده اند، اکنون با وضعیت نگران کننده ای مواجه هستند. با حکم فیفا مبنی بر محرومیت تراکتورسازی از حضور در نقل و انتقالات زمستانی این باشگاه به طور قانونی قادر به استفاده از این دو بازیکن که در این مقطع به جمع آنها اضافه شده اند نیستند. با این حال هنوز رایی از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای مشخص شدن وضعیت بازیکنانی که در نیم فصل جذب تراکتورسازی شده اند و در دیدارهای اخیر نیز برای آنها به میدان رفته اند اعلام نشده است.

این دو بازیکن که اکنون در اردوی این باشگاه در تهران حضور دارند و طبق نظر کادرفنی تراکتورسازی مهیای بازی فردا برابر پرسپولیس می شوند با نگرانی بزرگی مواجه هستند. اتفاقی که با توجه به عدم صدور رای سازمان لیگ و فدراسیون مشخص نکرده آنها قادر به انجام این بازی خواهند بود یا خیر. عالیشاه و نوراللهی که اکنون کاملا نگران آینده خود هستند اکنون با سوالات بی شماری مواجه شده اند که تمرکز آنها را سلب کرده است. آیا قراردادمان با تراکتورسازی غیرقانونی بوده است؟ حضور ما در بازی های اخیر این تیم غیر قانونی بوده است؟ در صورت محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات تکلیف آنها چه خواهد شد؟ ماجرای سربازی شان در این تیم چگونه پیش خواهد رفت؟ در صورت قطعی بودن محرومیت تراکتور از نقل و انتقالات پنجره بعدی (که در حکم فیفا به آن اشاره شده است) تکلیف چه خواهد شد؟ در بازی فردا برابر پرسپولیس قادر به همراهی این تیم خواهند بود یا خیر؟ اگر محروم هستیم چرا کارت بازی صادر شده و چرا اکنون سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال واکنشی در این باره نشان نمی دهند؟

این سوالاتی است که اکنون امید عالیشاه و احمد نوراللهی با آن مواجه شده اند و در این شرایط خود را مهیای دیدار فردا برابر پرسپولیس می کنند. سوالات بی جوابی که نگرانی آنها را در پی داشته و می‌گویند در این سکوت دق می کنند!

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.