پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

منطقه چهاردانگه را به علت تربیت انسان های بزرگ منطقه محروم نمی دانم

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز،آیین تکریم از معلمان منطقه چهاردانگه و تجلیل از معلمان نمونه منطقه در سال تحصیلی 97 – 1396 امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 با حضور اسفندیار نظری معاون آموزش متوسطه استان مازندران، مرتضی جعفری ، بخشدار، نوریان رییس شورای اسلامی بخش، مسئولان بخش، خانواده معظم شهدا و فرهنگیان چهاردانگه در سال همایش منطقه برگزار شد.

در ابتداء شریعت نژاد رییس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه ضمن خیر مقدم به مهمانان و همکاران از زحمات فرهنگیان پرتلاش چهاردانگه تقدیر و بخشی از موفقیت هایی که همکاران در طول سال تحصیلی کسب کردند را برشمرد.

اسفندیار نظری معاون آموزش متوسطه استان مازندران که سخنران این مراسم بود، از اینکه در جمعه فرهنگیان چهاردانگه است  ابراز خشنودی کرد و گفت:  من حامل سلام و تقدیر مدیر کل از شما فرهنگیان پرتلاش چهاردانگه هستم و من منطقه چهاردانگه را برای انکه انسان های بزرگی تربیت نمودند منطقه محروم نمی دانم.

وی در رابطه با توفیقات منطقه چهاردانگهه اظهار داشت، منطقه چهاردانگه در سال گذشته در بین 32 شهرستان و منطقه در امتحانات نهایی خرداد سال قبل رتبه دوم استان و رتبه بیست سوم کشور را کسب نموده و شاهد راه اندازی آزمایشگاه پیشرفته زیست فنآوری در این منطقه می باشیم که امکانات مدرنی دارد.

نظری وطیفه آموزش و پرورش را بر اساس سند تحول بنیادین رساندن دانش آموزان به حیات طیبه دانست و گفت: در این راه آموزش و پرورش نباید تنها باشد و سایر دستگاه ها باید حامی آموزش و پرورش باشند.

این مسئول در مورد مهمترین چالش آموزش و پرورش در سال پیش رو را  استقرار پایه دوازدهم دانست و ابراز داشت: کمبود فضا، نیروی انسانی و تجهیزات هنرستان ها از اهم مشکلات آموزش و پرورش در سال تحصیلی آتی می باشد و خیرین و دستگاه های دیگر در این زمینه کمک کار آموزش و پرورش باشند.

از بخش های دیگر آیین تکریم از معلمان چهاردانگه، اجرای سرود توسط دانش آموزان دبستان فردوسی، خواندن دکلمه توسط دانش آموز دبیرستان معلمان، اجرای موسیقی توسط گروه موسیقی روجا، نمایش طنز توسط  هنرپیشه مطرح کشور ، جناب حسینی معروف به  نوروز،  تقدیر از معلمان نمونه منطقه در سال تحصیلی 97 -1396 و همکارانی که در طول سال 1396 مفتخر به بازنشستگی شدند و با اجرای خوب خانم زهرا جوانمرد مجری صدا و سیمای مرکز استان با همراه صرف نهار بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.