پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

منطقه پشتکوه چهاردانگه با مشکل منبع تامین آب مواجه است

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ساری گفت: مجتمع آبرسانی پشتکوه بخش چهاردانگه با مشکل منبع تامین آب مواجه بوده و بدنبال آن هستیم تا از طریق امکانات و منابع موجود، این مشکل را حل کنیم.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از قدس آنلاین، سید مظاهر حسینی کمبود منابع تامین آب را  از مهمترین مشکلات خواند و افزود: کمبود منابع آب در بخش دودانگه و چهاردانگه بیشتر احساس می شود.

 

وی یادآور شد: از ۳۸۹ روستای شهرستان ساری، ۲۲۲ روستا تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی بوده و بیش از ۵۸ هزار و ۱۲۸ مشترک دارند.

 

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ساری با بیان اینکه بقیه روستاها به شکل خودگردان و شورایی اداره می شوند، اضافه کرد: بیشترین  مشترکین شرکت در بخش مرکزی، رودپی شمالی و رودپی جنوبی سکونت دارند.

 

حسینی با بیان اینکه محدودیت تامین منابع اعتباری از دیگر مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم، تصریح کرد: مدیریت مصرف، جلوگیری از هدررفت آب و حفظ تاسیسات موجود از اولویت های کاری شرکت است.

 

وی با اشاره به انجام عملیات بازسازی دو واحد ایستگاه آبرسانی مجتمع ۵۵ روستایی خزرآباد در اوجامحله و درازمحله، یادآور شد: عملیات بازسازی و بهینه سازی در این پروژه به شکل انجام شده است.

 

منطقه پشتکوه چهاردانگه سالهاست با مشکل کمبود آب مواجه بوده و علیرغم پیگیری های انجام شده، مردم منطقه بحران آب دارند و سلامت شان بعلت استفاده از آب های غیربهداشتی در معرض خطر قرار دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.