پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش چهاردانگه اهم برنامه های دهه فجر را تشریح کرد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه: حامد خلیلی ازنی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه ،اهم برنامه های بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

وی گفت: زنگ انقلاب در روز شبه در دبیرستان های شبانه روزی حضرت  امام حسین(ع) و شهید مطهری کیاسر با حضور حجت الاسلام تیموری امام جمعه، دکتر جعفری بخشدار و دیگر مسئولین بخش نواخته حواهد شد.

معاون پرورش منطقه چهاردانگه  اظهار داشت: اهم خدمات چهل ساله انقلاب در آموزش و پرورش چهاردانگه به صورت بیلبورد تهیه و در سطح شهر نصب می شود.

خلیلی در باره  برنامه های مدارس در ایام دهه مبارک فجر گفت: در تمام مدارس سطح منطقه برنامه های بزرگداشت پیروزی انقلاب با همکاری شورای اسلامی، دهیاری ها  وپایگاه مقاومت بسیج با شکوه فراوان برگزار می شود و مسئولین بخش با حضور در این مراسم اهم خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی را در حوزه فعالیت خویش تشریح خواهند کرد.

وی در پایان افزود، برگزاری مسابقات ورزشی، شرکت در مراسم غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان، و شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های این اداره می باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.