پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

معاون روابط عمومی سپاه ‌مازندران از دفتر تسنیم در ساری بازدید کرد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران و رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم در مازندران با سرپرست و خبرنگار تسنیم در این استان دیدار و گفت و گو کردند.

علی ابراهیمی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران در این دیدار، اظهار داشت: خبرگزاری تسنیم مازندران از رسانه‌های ارزشی و تراز انقلاب استان بوده و فعالیت ارزشی این رسانه قابل تقدیر است.

وی از تشکیل ستاد حماسه 9 دی در مازندران خبر داد و گفت: با همکاری رسانه‌های استان ستاد اطاع رسانی حماسه 9 دی در استان تشکیل شد.

ابراهیمی بر هماهنگی میان رسانه‌های تراز انقلاب در مازندران تاکید کرد و گفت: رسانه‌های انقلابی و ارزشی بسیار زیادی در استان فعالیت دارند که یکی از این رسانه‌ها تسنیم مازندران است.

عبدالمهدی حق شناس، رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با ابراز خرسندی از فعالیت رسانه‌های انقلابی در مازندران گفت: برنامه‌های خوبی برای ارتقای سواد رسانه ای در استان تدوین شده است.

وی افزود: بسیج رسانه مازندران در تمام شهرهای مازندران فعال بوده و ارتباط خوبی با رسانه‌های شهرستان برقرار شده است.

وی گفت: برنامه‌های خوبی در هفته بسیج در مازندران اجرایی شده و با استقبال خوبی از سوی اصحاب رسانه و پیسکسوتان خبری استان واقع شده است.

 /‌ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.