پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

چرا معاونین رئیس جمهور و وزرا تعطیلات یاد مازندران می افتند ؟!

شمال نیوز : براستی در روزهایی که استان در تعطیلی رسمی بسر می برد این آقایان در مازندران بدنبال چه هستند و قرار است کدام جلسات را با کدام مدیران و با کدام انگیزه برگزار کنند ؟

1

 

پایگاه خبری چهاردانگه: خبر سفر معاون اول رئیس جمهور این روزها همزمان با تعطیلات عید فطر در فضای رسانه ای استان این سئوال را در اذهان تداعی می کند که چرا برخی مدیران ارشد کشور ، معاونین رئیس جمهور و وزرا و معاونینشان در ایام تعطیل سال یاد سفر به استان های خوش آب و هوا می افتند .

 

براستی در روزهایی که استان در تعطیلی رسمی بسر می برد این آقایان در مازندران بدنبال چه هستند و قرار است کدام جلسات را با کدام مدیران و با کدام انگیزه برگزار کنند ؟

 

البته این که تعدادی از وزرا و مسئولین ارشد کشوری دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور را در این سفر که در روزهای تعطیل ۱۵ و ۱۶ تیرماه همراهی می کنند خود جای تعجب بیشتر دارد .

 

به نظر می رسد این گونه سفرها اگر واقعا برای اهداف کاری برگزار می شود در ایامی صورت پدیرد که تعطیل رسمی نبوده و شائبه سفر تفریحی برای این مدیران پیش نیامده و مردم نیز به این سفرهای صرفا کاری امیدوار شوند .

 

هر چند باید از این مسئولان بلندپایه تشکر کرد که از بین ۳۱ استان کشور ، مازندران را برای یک سفر فشرده کاری !!! انتخاب کرده اند و این ربطی به تعطیلات عید فطر و دریا و جنگل و …. مازندران ندارد !

 

به هر روی انتظار می رود استاندار محترم و دیگر مدیران استان از این فرصت طلایی حضور معاون اول رئیس جمهور و همراهانش برای جذب اعتبارات بیشتر برای مازندران مظلوم بهره لازم را برده و همانطور که در گذشته تلاش های صادقانه داشته ان در این ایام تعطیل نیز همه همت خود را برای توسعه استان مصروف دارند .

 

 

1 نظر
  1. azad می گوید

    چو دانی و پرسی سئوالت خطا است.
    جنگل و دریا و هوای خوش و …..

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.