پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مشکل تیم فوتبال نساجی مازندران حل می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا بهروان پیش ازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص مشکلات پیش آمده در باشگاه نساجی و شایعات جدایی مالکین از این باشگاه افزود: ما از مالکان این تیم آقایان صنیعی فر و حدادیان تشکر می‌کنیم، مردم این دو عزیز را دوست دارند و به آنها همیشه احترام می‌گذراند و همینطور مسئولین استانی هم حس متقابلی را دارند.

وی ادامه داد: شخص آقای استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به شدت پیگیر این تیم هستند و ما نیز در هیئت فوتبال استان مازندران پیگیر رفع این مشکلات هستیم تا هر چه زودتر آرامش به تیم برگردد.

بهروان ضمن امیدواری دادن به هواداران نساجی، بیان داشت: ما به حقوق مالکان این باشگاه احترام می‌گذاریم، اما اگر مشکلی هم هست با همکاری مسئولین و بلندپایگان استانی حل خواهد شد و همه دنبال این هستند که مشکل را رفع اختلاف کنند و به همین دلیل هواداران پرشو ر و فهیم نساجی نگران نباشند.

رئیس هیأت فوتبال مازندران از پیگیری‌های مسئولین استانی تشکر کرد و گفت: آقای حسین زادگان، استاندار مازندران به شخصه پیگیر برطرف شدن این مشکلات هستند و طبق صحبت‌هایی که در رسانه‌ها شده است باید عرض کنم که هم بازیکنان و هم کادر فنی همه آنها زحمت می کشند ولی آنها نگران نباشند چون این مشکل بزودی برطرف خواهد شد.

این مسئول، از شرایط حساس نماینده مازندران در لیگ برتر گفت و افزود: در شرایط حساسی در لیگ قرار داریم. هم موقعیت تیم ما بسیار حساس است و هم لیگ در شرایط بسیار حساسی قرار دارد ولی همه باید کمک کنیم و با احترام به همه ی آحاد این تیم از مالکان، کادر فنی و بازیکنان و مخصوصاً هواداران فهیم مازندرانی مشکلات موجود را باید برطرف کنیم.

بهروان ادامه داد: نساجی تیم بزرگی است و مشکلی هم اگر هست با درایتی که از مالکان این باشگاه و مسئولین استانی و شخص استاندار و مدیرکل سراغ داریم اینها حل خواهد شد و جای نگرانی نیست.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: آقای صنیعی فر و آقای حدادیان شخصیت‌های بزرگی هستند و برای باشگاه نساجی زحمات زیادی کشیده اند و محبوب مردم مازندران و مخصوصاً هواداران فهیم نساجی هستند و مسئولین مازندرانی نیز ارزش زیادی برای این عزیزان قائل هستند و پیگیری امور هستند تا جلسه‌ای با حضور مالکین نساجی تشکیل دهند و در این جلسه‌ای که بزودی برگزار خواهد شد این مسائل و مشکلات حل خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.