پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مشکلی برای تامین مایحتاج در بهشهر نیست

0

به گزارش خبرنگار مهر، هادی خنجری شنبه شب در جمع مدیران شهرستان بهشهر افزود: امروز مشکلات معیشتی و جنگ اقتصادی از جمله توطئه های تبلیغاتی دشمنان برای ضربه زدن به مردم است.

وی بیان کرد: مردم ما چهل سال این انقلاب را با ایستادگی و مقاومت پشت سر گذاشته و از این مملکت و نظام دفاع کردند و اجازه نمی دهند؛ دشمنان با جنگ اقتصادی عرصه را بر ما تنگ کنند.

فرماندار بهشهر گفت: تلاش برای خدمات رسانی به مردم از مهمترین وظایف ماست و اکنون با توجه به مشکلات اقتصادی و وجود برخی مشکلات باید نظارت کامل بر بازار اعمال شود.

خنجری اضافه کرد: گروههای مختلف نظارت بر بازار، کنترل بازار را در اختیار دارند و گشت محسوس و نامحسوس و بازدیدهای دوره ای توسط بازرسان و همکاران فرمانداری در دست انجام است.

وی بیان داشت: مشکلی در تامین مایحتاج ضروری مردم وجود ندارد و متناسب با میزان تقاضای مردم در برخی اقلام خاص سهمیه به فروشگاه‌های مختلف ارائه شده است.

فرماندار بهشهر با اشاره به در پیش بودن سال جدید و ستاد تسهیلات افزود: در این بخش هم برنامه ریزی ایام عید از هم اکنون انجام شده و مسئولان برنامه های مدون خود را به فرمانداری ارائه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.