پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مشتی اسماعیل پیاده در راه کربلا + تصاویر

موضوع مشتی اسماعیل و بازخورد به ویژه بین المللی این مستند مهدی زمانپور کیاسری کارگردان این اثر را بر آن داشت تا موقعیت جدید و بکری را با این پیرمرد روشندل کیاسری تجربه کند. از همین رو مشتی اسماعیل با وجود کهولت سن اما با قلبی بزرگ و ایمانی راسخ مسافر بین الاحرمین با ای پیاده شد.

8

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، پس از درخشش و موفقیت مستند تحسین شده « مشتی اسماعیل در حال حاضر کارگردان چهاردانگه ای این اثر فاخر مستند « پاپلی » را در جشنواره سینما حقیقت برای اکران دارد.

موضوع مشتی اسماعیل و بازخورد به ویژه بین المللی این مستند مهدی زمانپور کیاسری کارگردان این اثر را بر آن داشت تا موقعیت جدید و بکری را با این پیرمرد روشندل کیاسری تجربه کند. از همین رو مشتی اسماعیل با وجود کهولت سن اما با اشتیاق فراوان به همراه نصیر دوست و یارویاورش مسافر بین الاحرمین با پای پیاده شدند.

مهدی زمانپور کیاسری در این رابطه به خبرنگار ما گفت: ابتدا خودم تصمیم به سفر به کربلا در جمع پیاده روی اربعین داشتم. بعدبا خودم فکر که دوربین هم به همراه ببرم و بعدش به فکرم افتاد که حضور مشتی اسماعیل می تواند موضوع خوبی برای یک مستند جدید باشد و با موقعیت قرار گیری این پیرمرد روشندل دوست داشتنی در بین پیادروی اربعین حسینی در سرزمین عراق می توانیم شاهد لحظات ناب و زیبایی این خیل عظیم باشیم.

کارگردان مستند مشتی اسماعیل ادامه داد: پس از عملی کردن این ایده و آغاز پروژه چند روزی را در کیاسر با مشتی اسماعیل و نصیر فیلمبرداری کردیم و سپس  با گروه فیلم برداری از روز دوشنبه هفته قبل عازم سفر کربلا با پای پیاده همگام با عاشقان اباعبدالله الحسین ( ع)  شدیم تا لحظات ناب را ثبت و ضبط کنیم.

 

 

mashti-esmaeil-1 mashti-esmaeil-3 mashti-esmaeil-2 mashti-esmaeil-4 mashti-esmaeil-5 mashti-esmaeil-7 mashti-esmaeil-6

8 نظرات
  1. رضا می گوید

    خدا عاقبت همه ما را بخیر کند

  2. azad می گوید

    امیدوارم این سوژه به روشن دل عزیز ما تحمیل نشده باشد.
    لذت و شاهکار فیلم های مستند در به تصویر کشیدن زندگی واقعی انسان ها است.

    1. مهدي زمانپور كياسري می گوید

      به نظر شما به زور کسی رو میشه برد کربلا؟!!!
      همانطور که در متن از طرف بنده نقل قول شده، پیشنهاد از طرف من بود به مشتی اسماعیل و اقا نصیر، تا به بهانه حضور انها بتوانم عظمت این خیل عظیم راه پیمایان اربعین حسینی رو به تصویر بکشم
      شما هم اگه عینک بدبینی رو کنار بگذارید قطعا منصفانه تر به این قضیه نگاه خواهید کرد!

    2. azad می گوید

      با تشکر از توضیح جناب آقای زمانپور
      هنرمند ارزشمند ملی
      با سلام
      عینک بدبینی وجود نداشته است.
      چنانچه این متن را هر انسانی با دقت مطالعه نماید. مشخص شده است که جنابعالی این ایده را در ذهن این روش دل ایجاد نموده اید،….
      البته بدیهی است که هر ایرانی و شیعه افتخار بزرگی برای حضور در این راه پیمایی عظیم حسینی را دارد و نیازی به تشویق و یا اجبار نیست.
      با آرزوی توفیق برای شما عزیز هنرمند ایرانی

    3. مهدي زمانپور كياسري می گوید

      ممنون از تواضع شما

  3. اسماعیل شیخانی کیاسری می گوید

    درود بر بچه محل عزیز، هنرمند پرتوان و دلسوز ،آقای مهدی زمانپور کیاسری

    1. مهدي زمانپور كياسري می گوید

      ممنونم اقا اسماعیل عزیز

  4. زمانی کیاسری می گوید

    با سلام خدمت هم ولایتی و همکار گرامی مستند مشتی اسماعیل بسیار جذاب و دیدنیه و سرشار از امید و توکل مشتی به خدای مهربان در زندگی و دادن انرژی مثبت به هر بیننده ای برای بنده همیشه دیدن این مستند زیبا تازگی داره امیدوارم مستند بعدی شما هم در خصوص حضور مشتی در اربعین حسینی همرا با موفقیت و نکات مثبت و ارزشی باشه انشاالله

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.