پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مشارکت پرشور مردم در ۲۲ بهمن نشانه رشد بلوغ سیاسی است

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان پیش ازظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان با تقدیر از مشارکت پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: آمارهای نشان از رشد ۲۵ درصدی مشارکت مردم دارد و نشانه بلوغ و رشد سیاسی آنان است.

وی بااشاره به پیام اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و تعبیر مدیریت جهادی برای توسعه و پیسرفت اظهار داشت: مدیریت جهادی نیاز ضروری و روز جامعه است و باید در این زمینه برنامه ریزی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه زباله در حاشیه جاده وجود دارد خواستار پاکسازی و خانه تکانی برای زیباسازی حاشیه راهها و جاده ها شد و گفت: بحث درختکاری نیز باید به عنوان یک کار ارزشی مورد توجه قرار گیرد.

حسین زادگان بر لزوم مدیریت مصرف آب، برق و گاز در ادارات و دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: باید از هم اکنون اقدامات پشیگیرانه برای رشد مصرف انرژی انجام دهیم و مازندران در سال های قبل در حوزه مصرف انرژی رشد بی سابقه ای داشته است.

استاندار مازندران یادآور شد: از اکنون باید برنامه های عملیاتی و پیشگیرانه برای کاهش مصرف انرژی داشته باشیم زیرا سال قبل هزار مگاوات کسری برق داشتیم و مجبور به اعمال خاموشی شدیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.