پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مسوولین به وضعیت جاده ساری- تاکام رسیدگی نمی کنند/هیچ نتیجه ای از پیگیری ها ندیده ایم

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، محمد دامادی در رابطه با وضعیت جاده ساری ـ تاکام در گفت وگو با ایسکانیوز، اظهار داشت: قدمت این جاده بسیار زیاد است، این جاده از ورودی های استان مازندران از سوی استان سمنان و استان اصفهان به ساری است.

وی افزود: این جاده از جنبه های مختلفی از جمله جاذبه های گردشگری و وجود گونه های مختلف حیوانات نادر بسیار باارزش است که باید به آن توجه کرد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که رقم اعتباری این جاده را افزایش داده ایم، تصریح کرد: مسوولین تخصیص لازم در این جاده را انجام نمی دهند و اهمیت خاصی برای این جاده قائل نمی شوند.

دامادی افزود: فاز اول این جاده از ساری به تاکام و فاز دوم این جاده از تاکام تا کیاسر است.

نماینده مردم ساری با بیان این که این جاده کشتار بسیاری داشته است، اظهار داشت: متاسفانه تقریبا هفته ای یک کشته در این جاده داریم و حتی دو الی سه تصادف در این جاده رخ می دهد که منجر به مصدومیت افراد می شود.

وی افزود: وجود کارخانه سیمان کیاسر و شهرک صنعتی از موارد دیگری است که اهمیت جاده را بالا برده و همچنین کشتار در این جاده افزایش پیدا می کند.

دامادی تصریح کرد: پیگیری های مکرری در راستای ساخت ادامه جاده داشته ایم اما هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.

نماینده مردم ساری با اشاره به این که وزارت راه فاز دوم این جاده را در دستور کار قرار داده است، ادامه داد: قرار بر آن بود که این دستور به ما ابلاغ شود اما هنوز هیچ موردی ابلاغ نشده و ما در انتظار پیمانکار دوم هستیم تا این فعالیت را آغاز کند.

وی اظهار داشت: ما متنظر تمام شدن این پروژه هستیم اما هیچ قولی مبنی بر زمان تمام شدن این پروژه داده نشده است.

نماینده مردم ساری گفت: با تک تک افراد دولت در رابطه با مشکل این جاده صحبت کرده ایم و همگی اظهار پیگیری می کنند اما هیچ نتیجه ای از این پیگیری ها ندیده ایم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.