پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مستند بلند «مش تقی»‌ زمانپور کیاسری در جشنواره فجر 33

کارگردان مستند بلند «مش تقی» از پایان نگارش فیلمنامه این مستند و حضور این مستند در سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از فارس، مهدی زمانپور کیاسری مستندساز و کارگردان مستند «مشتی‌اسماعیل» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس از پایان نگارش فیلمنامه مستند جدید خود تحت عنوان «مش‌تقی» خبر داد.

 
 
وی افزود: در حال حاضر فیلمنامه این مستند بلند را به پایان رساندم و مراحل تحقیق و پژوهش را آغاز کردیم و به محض حمایت سازمان هنری رسانه‌ای اوج این پروژه را کلید خواهیم زد.
 
 
کارگردان مستند مشتی اسماعیل درباره داستان مستند جدید  خود توضیح داد: مستند بلند «مش‌تقی» درباره مش‌تقی اعلایی است که در سال 1342 و حوادث قیام خونین 15 خرداد در ورامین دستگیر و به زندان منتقل می‌شود است.
 
 
وی درباره لوکیشن‌های این مستند گفت: کلیه لوکیشن‌های این فیلم در منطقه پیشوای ورامین فیلم‌برداری خواهد شد.
 
 
کیاسری خاطر نشان کرد: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 30 روز مراحل فیلم‌برداری و 30 روز هم صداگذاری و تدوین این مستند به طول خواهد انجامید و به امید خدا شاهد حضور این مستند در سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خواهیم بود.
 
 
بنابر این گزارش عوامل این مستند عبارتند از مهدی زمانپور کیاسری تهیه‌کننده و کارگردان نویسنده استاد ناصر برهان‌آزاد، مهدی حسینی‌وند تدوین، مهرداد جلوخوانی صداگداز، حسن سیدی پریشان تصویربردار.
 
 
مهدی زمان پور کیاسری پیش از این مستندهای «مشتی اسماعیل»، «ترا من چشم در راهم»، «پای پیاده تا بهشت»، «ماسور (مادر)»، «تولدت مبارک تولدت مبارک (شهید احمدی روشن)»، «سی سال زندگی با 100 بند»، «امهای کوچک در بزرگراه الله» و … را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.