پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مرگ 86 عابر پیاده در مازندران طی 6 ماه

0

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ 86 عابر پیاده در تصادف‌های رانندگی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، علی عباسی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در شش ماه امسال، 86 نفر شامل 59 مرد و 27 زن عابر پیاده در حوادث رانندگی کشته شدند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 8 درصد کاهش داشت.

وی، مجموع آمار تلفات حوادث رانندگی در شش ماه نخست امسال در این استان 302 نفر است، اظهار کرد: 86 نفر از تمام تلفات حوادث رانندگی شش ماه امسال عابرین پیاده هستند که به تفکیک محور برون شهری و راه روستایی با 59 درصد بیشترین فوتی در آن گزارش شده است.

 مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره بالاترین آمار فوت شده‌های عابران پیاده در این استان، گفت: شهرستان‌های ساری با 15، بابل و نوشهر هر کدام با 11نفر بیشترین تعداد عابران فوت شده و جویبار ،تنکابن، گلوگاه و فریدونکنار  هر کدام با یک فوتی عابر کمترین شهرهایی هستند که گزارش شده است.

عباسی همچنین درباره بیشترین خودروی درگیر با متوفیان تصریح کرد: به تفکیک سواری با 66، نیسان با 11، موتور با 5 و کامیون با  4 فوتی گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این گزارش شهریور با 21، مرداد با 19 و اردیبهشت با 18 مورد بیشترین و تیر ماه با 5 مورد کمترین ماه هایی هستند که تصادف فوتی گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران به تفکیک محل فوت عابران پیاده پرداخت و گفت: 45 نفر از عابران در محل حادثه و 41 نفر نیز در بیمارستان فوت کردند.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.