پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مرگ تلخ پدر و پسر در سانحه رانندگی جاده کیاسر

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: بارش باران بهاری که در دو روز مانده به آغاز بهار مردم استان‌های مختلف ازجمله مازندران را غافلگیر و خسارت‌های فراوانی را به زیرساخت‌ها، بخش‌های کشاورزی، دام و طیور، صنعت و مسکن و معیشتی مردم وارد کرده بود، چهار روزی می‌شدکه فروکش کرد اما از شب گذشته بار دیگر بارش باران آغاز شد.

انسداد جاده‌ها، ریزش سنگ از کوه و رانش زمین از صبح امروز تاکنون برای بار دوم جاده‌های مازندران را سخت‌گذر و ترافیک را پُرحجم کرده است، بسته‌شدن جاده‌ها در برخی مسیرها به‌دلیل ریزش سنگ بر این مشکلات افزوده است.

امشب در جاده کیاسر یک فقره تصادف منجر به فوت گزارش شد، در این باره سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران به فارس می‌گوید: در ساعت 19:30 دقیقه امشب گزارشی از انحراف خودرو سمند در جاده کیاسر و برخورد با تیر برق، به مرکز اورژانس 115 مازندران اعلام شد.

ذکریا اشک‌پور افزود: این حادثه بین عبور عالیکلا و ایول اتفاق افتاد و تکنسین‌های اورژانس 115 کیاسر به همراه یک دستگاه آمبولانس در صحنه حاضر شدند.

وی با اعلام اینکه انحراف خودرو به‌دلیل لغزندگی جاده دلیل سانحه بوده است، بیان کرد: در حادثه یادشده که اعضای یک خانواده چهار نفره(پدر، مادر و دو پسر) بودند، متاسفانه پدر و یکی از پسرها جان باختند و مادر و پسر خردسال مصدوم و پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان کیاسر ساری منتقل شده‌اند.

به گزارش فارس، براساس اعلام پزشکی قانونی از آغاز سفرهای نوروزی یعنی 27 اسفندماه تا پایان روز پنجم فروردین‌ماه، 13 نفر در حوادث رانندگی جاده‌های مازندران جان باختند.

ستاد مدیریت بحران مازندران و اداره‌کل هواشناسی استان هشدارهای لازم را به هم‌طنان اعلام کرده‌اند و تأکید دارند که مردم از سفرهای غیرضرور خودداری کنند به‌ویژه در مناطق کوهستانی و جنگلی که احتمال ریزش سنگ از کوه و رانش زمین وجود دارد، تردد نکنند.

استانداری مازندران نیز از صبح امروز سه‌شنبه به‌طور کتبی و شفاهی و از طریق پیامک به تمامی فرمانداران، شهرداران و مدیران کل استان دستور آماده‌باش داده است./فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.