پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مرکز رشد واحدهای فناور در بهشهر راه‌اندازی می‌شود

0

با امضای تفاهم‌نامه همکاری پارک علم و فناوری مازندران و دانشگاه مازندران، مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان بهشهر راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، دکتر علی معتمدزادگان، رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اعلام این خبر گفت: این مرکز در راستای توسعه اکوسیستم نوآوری در استان و همکاری با دانشگاه‌ها به منظور ارائه خدمات فناوری و خلق دانشگاه‌های کارآفرین، ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان بهشهر از تابستان امسال با جذب و استقرار متقاضیان و ایده پردازان منطقه‌ای و با تمرکز بر ایده‌پردازان دانشجویی، شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه را در شرق استان پوشش خواهد داد.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران افزود: ماموریت اصلی این مرکز حمایت از کارآفرینی فناورانه و نوآورانه، اشتغال‌زایی و ایجاد و توسعه کسب‌وکارهای جدید توسط دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها از طریق ایجاد شرکت‌های کوچک فناور و دانش‌بنیان است و هسته‌ها و واحدهای فناور نوپا طی دوره حضور خود در این مرکز، برای دستیابی به دانش فنی و آمادگی برای تولید محصول و خدمات مورد نظر تلاش خواهند کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.