پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مردم کیاسر چشم انتظار بازرسان نظام مهندسی ساختمان/با وجود گازرسانی مردم هنوزبدون گاز هستند

0

 پایگاه خبری چهاردانگه: سیدحسن موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با اشاره به افتتاح طرح گازرسانی به شهر کیاسر در اواخر مهرماه امسال اظهار کرد: بعد از سه هفته گازرسانی به کیاسر مردم این شهر هنوز از این نعمت برخوردار نیستند.

وی با بیان اینکه سه هفته قبل گازرسانی به کیاسر انجام شده است، افزود: از آن زمان تاکنون هنوز هیچ کدام از خانوارهای کیاسری کنتور گاز دریافت نکرده‌اند.

عضو شورای شهر کیاسر با اشاره به اینکه علت دریافت نکردن کنتور گاز عدم بازرسی توسط نظام مهندسی ساختمان است، خاطرنشان کرد: مردم لوله‌کشی گاز را در منازل انجام داده و مبلغ 130 هزار تومان که بابت بازرسی بوده را پرداخت کرده‌اند اما هنوز هیچ اقدامی از سوی نظام مهندسی ساختمان استان بابت بازرسی و پیگیری موضوع برای رفع مشکل مردم انجام نشده است.

این مسؤول با بیان اینکه با وجود اینکه مردم منطقه از قشر ضعیف و محروم هستند اما مبلغ مورد نظر را پرداخت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در شهر کیاسر دفتر نظام مهندسی ساختمان وجود ندارد و بخش تأیید و بازرسی هم به دلیل طولانی‌بودن مسافت هنوز پیگیر این امر نشده‌اند.

موسوی با اشاره به شروع فصل سرما و هوای سرد در ارتفاعات یادآور شد: با وجود محدودیت‌ها برای تهیه هیزم و چوب از جنگل مردم این منطقه دچار مشکلات زیادی در این زمینه شده‌اند و چشم براه بازرسین نظام مهندسی ساختمان هستند.

وی با بیان اینکه هزینه بازرسی  و تأیید برای مردم بالا بوده اما مردم آن را پرداخت کرده‌اند، تاکید کرد: مردم شهر کیاسر همچنان منتظر بازرسی نظام مهندسی هستند و امید است تا این امر با سرعت بیشتری انجام شود.

عضو شورای شهر کیاسر بیان کرد: بعد از بازرسی و تایید توسط نظام مهندسی 48 بعد توسط شرکت گاز، کنتور نصب و خانه‌ها گازدار می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.