پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مردم چهاردانگه بابت انتقال زباله ساری خسارت جانی و مالی دیدند

رئیس شورای شهر ساری با اعلام اینکه قول کوتاه‌مدت انتقال زباله ساری به چهاردانگه ۱۲ ساله شد، گفت: اعتراض مردم منطقه چهاردانگه در ارتباط با حمل زباله به حق است و مردم بابت انتقال زباله دچار خسارت مالی و جانی شدند.

1

پایگاه خبری چهاردانگه:  علجیان شمشیربند که به همراه تیم مستند شبکه تبرستان در ارتباط با انتقال نامناسب زباله به منطقه چهاردانگه مازندران سفر کرد، در محل دفن زباله اظهار کرد: از ابتدای انتقال زباله به این منطقه به مردم وعده داده شد که نسبت به ساماندهی زباله اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه قول کوتاه‌مدت انتقال زباله به این منطقه ۱۲ سال طول کشید و نگرانی مردم به حق است، افزود: در دوره چهارم فعالیت شورای شهر ساری به دنبال ایجاد نیروگاه زباله‌سوز هستیم و تاکنون ۶۰ درصد از تاسیسات کارخانه زباله سوز ساری وارد ساری شد.

رئیس شورای شهر ساری با اعلام اینکه ۳۵ درصد از تاسیسات کارخانه زباله‌سوز ساری ساخته شد، خاطر نشان کرد: برای راه‌اندازی کارخانه زباله‌سوز ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به حساب شهرداری ساری واریز شد که مقرر شد از این میزان ۱۶ میلیارد تومان اعتبار تجهیزات خریداری شود.

شمشیربند با اشاره به اینکه اگر مسؤولان دولتی به تعهد خویش در ارتباط با تامین اعتبار اقدام کنند، قول می‌دهیم تا سال ۹۶ کارخانه زباله‌سوز ساری احداث شود، گفت: تلاش می‌کنیم از همه ظرفیت‌ها برای تکمیل کارخانه زباله‌سوز اقدام کنیم.

 در مستند پخش شده شبکه تبرستان مردم از وضعیت نامناسب دفن و انتقال زباله گلایه داشتند و عنوان کردند؛حجم شیرابه‌های زباله بیش از یک‌هکتار از منطقه را اشغال کرد که شیرابه‌ها به برخی از آب‌های زیرزمینی منطقه نیز نفوذ پیدا کرد.

1 نظر
  1. اصغری می گوید

    به اون سوال خبرنگار که پرسید بعد گشایش نیروگاه آیا این مکان بطور کامل بسته میشه یا خیر پاسخ نداد. امیدوارم جدی جدی بی خیال چهاردانگه بشن نه اینکه بازم خوابهای تازه ببینن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.