پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مراسم وداع با شهید مدافع حرم در نکا برگزار می‌شود

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران با اشاره به بازگشت پیکر مطهر سومین شهید مازندارنی خان طومان، گفت: مراسم وداع با شهید مشتاقی در نکا برگزار می‌شود.

0

پایگاه خبری چهاردانگه: سرهنگ پاسدار حسین علی رضایی اظهار داشت: پیکر پاک شهید مدافع حرم حسین مشتاقی که در هجوم ددمنشانه تکفیری‌ها در ماجرای نقض آتش بس خان طومان به همراه ۱۲ مدافع و دلیر مرد انقلاب اسلامی به درجه والای شهادت نائل شدند به وطن بازگشت.

وی با بیان اینکه مراسم وداع با شهید مدافع حرم (حسین مشتاقی) فردا شب همزمان با نیمه رمضان در مصلای امام خمینی (ره) نکاء برگزار می‌شود, افزود: شهرستان نکا تاکنون ۵ شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام کرده و رتبه برتر استان از این حیث را دارد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران از برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید مدافع حرم در روز سه شنبه خبر داد و افزود: پیکر این شهید مدافع حرم پس از تشییع از مقابل سپاه نکا به سمت گلزار شهدای این شهر برده می‌شود.

وی افزود: پیکرهای پاک شهیدان حبیب الله قنبری از بهشهر و سیدرضا طاهر از بابل روزهای گذشته به وطن بازگشته بود.

مازندران ۳۱ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام کرده که ۱۳ شهید مدافع حرم این استان در درگیری خان طومان با تکفیری‌ها به شهادت رسیدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.