پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مراسم حمل مشعل اولین المپیاد ورزشی شهرستان ساری در چهاردانگه+تصاویر

صبح امروز سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ مراسم آئینی حمال مشعل اولین المپیاد ورزشی شهرستان ساری در بخش چهاردانگه برگزار شد.

3

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، صبح امروز سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ مراسم آئینی حمال مشعل اولین المپیاد ورزشی شهرستان ساری در بخش چهاردانگه برگزار شد.

 

این مراسم با حضور حجت الاسلام دکتر تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه و سلطانی بخشدار بخش و دیگر مسئولان بخش به همراه مردم برگزار شد.

 

این مراسم ابتدا با حمل مشعل بر سر مزار یادمان شهدای گمنام شهر کیاسر آغاز شد و سپس با حضور در سالن ورزشی مرحوم کردان شهر کیاسر ادامه یافت.

 

اولین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی شهرستان ساری روز ۲۹ آذر ۱۳۹۵ با حضور کاروان های ورزشی بخش های شش گانه شهرستان ساری ( چهاردانگه ، دودانگه ، مرکزی ، کلیجانرستاق ، رودپی جنویس و شمالی ) در استادیوم شهید متقی ساری افتتاح خواهد شد.

 

mashal-1 mashal-2 mashal-4 mashal-3 mashal-5

 

3 نظرات
  1. احمداروست می گوید

    سلام
    والله تا اونجا که همه میدونند و من میدونم حمل مشعل توسط یک ورزشکار ملی یا استانی یا شهرستانی باید انجام بشه،نکنه اینکار هم مثل بعضی از کارهای آقایون رفع تکلیفه؟ خواهشا با ورزش دیگه اینکار رو نکنید
    ————————
    در این برنامه هم قهرمان ملی و قهرمان استان حضور داشتند. به علت زمان نامناسب امکان حضور قهرمانان جهانی و فوتبالی وجود نداشت. انشا الله با تدبیر بیشتر در زمانی برگزار شود که قهرمانان بیشتری بتواند در این مراسم حضور داشته باشند. برای شروع کار مناسب بود.

  2. احمداروست می گوید

    میشود قهرمان ملی رو نام ببرید که تو این مراسم حضور داشتند؟
    —————-
    جواد کردان قهرمان کاراته کشور- شجاعی کشتی گیر قهرمان استان. خبر قهرمانی این عزیزان در همین سایت منتشر شد.

  3. 811 می گوید

    میشه بگید چطوری میشه تو این مسابقات شرکت کرد
    یا کیاسری ها و چهاردانگه ایی هایی که شرکت کردو نام ببرید
    ———————–
    این موضوع را می توانید از طریق بخشداری پیگیری بفرمایید. فقط می دانیم تیم فوتبال، والیبال و فوتسال چهاردانگه تشکیل و در حال تمرین هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.