پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مراسم تجلیل از خادم الشهدا بخش چهاردانگه برگزار شد

3

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، مراسم تجلیل از خادم الشهدای بخش چهاردانگه طبق دعوت قبلی در ساعت 10 صبح امروز پنجشنبه 13 آذر 1393 در سالن آمفی تئاتر آموزش فنی و حرفه ای کیاسر با حضور بخشدار و مسئولین بخش، بسیجیان، اهالی رسانه برگزار گردید.

این مراسم با تلاوت قرآن کریم ، سرود ملی جمهوری  اسلامی و مداحی مداح اهل بیت آقای شیخی آغاز شد.

ابتدا سرگرد پاسدار سلمان حمزه ای فرمانده مقاومت بسیج کیاسر ضمن خیر مقدم به حضار شرکت کننده در مورد اهداف برگزاری این مراسم و همچنین چگونگی اجرای آن در مدت کوتاه توضیحاتی ارائه  و از تمام کسانی که در برگزاری این مراسم شکوهمند تلاش شبانه روزی  نمودند قدر دانی نمود.

 

آقای اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه ضمن تشکر از عوامل اجرایی برگزاری یازدهمین یادواره 195 شهید بخش چهاردانگه گفت: این حداقل کاری است که ما می توانیم برای بزرگداشت مقام شهدا انجام دهیم.

بخشدار چهاردانگه گفت با توجه به فرصت اندک برگزاری این مراسم به علت تغییر میزبانی از روستای ایول به شهر کیاسر ،تمام افراد از جان و دل مایه گذاشتند تا ما بتوانیم این مراسم را در خور شآن شهدا بزرگوار بخش چهاردانگه برگزار نمایم.

 

سپس آقای سیدی مسئول ستاد یادواره مرکزی شهدای بخش جهاردانگه با توجه به ماه محرم در باره مقام والای شهدا مطالبی ایراد نمود.

ایشان به نقل از مقام معظم رهبری  گفت : شهدا امامزادگان آینده ما هستند.

مسئول ستاد یادواره شهدای بخش چهاردانگه گفت در تمام کشور ها مردم برای کشته شدگان ملی ارزش فوق العاده ای قایل هستند. چون در نگاه دینی ماه شهدا جایگاه رفیعی دارند ما باید این مراسم ها را هرچه باشکوه تر برگزار نماییم. ایشان از زحمات تمام دست اندکاران برگزاری یازدهمین یادوراه 195 شهید بخش چهاردانگه  تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 

در پایان این  مراسم با اهدای لوح یاد بود و هدیه ، از  زحمات خادم الشهدای بخش چهاردانگه تجلیل به عمل آمد.

 

لازم به یاد آوری است  یازدهمین یادواره بزرگداشت سرداران و 195 شهید بخش چهاردانگه در مورخه 17 مهر 1393 با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور  در شهر کیاسر برگزار گردید. و میزبان دوزدهمین یادواره بزرگداشت 195 شهید بخش چهاردانگه به میزبانی روستای اروست قدمگاه مقام معظم رهبری برگزار می گردد.

3 نظرات
  1. عمادی می گوید

    ممنون از اطلاع رسانی ولی حداقل می نوشتید از کیا تقدیر شد
    خبر به نظر من ناقصه
    ————————————
    پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، چون تعدادافراد تقدیر شده خیلی زیاد بود به همین دلیل فقط به کلیت اخبار اکتفا شده است.

  2. عمادی می گوید

    از این لحاظ میگم خبرتون ناقصه چون خبر داشتم از سایتتون تقدیر شده ولی اصلا درج نکردید این اشتباهه بالاخره زحمت کشیدید و از سایتتون تقدیر شده

  3. سلطانی می گوید

    سلام با تشکر سعی شود صحیح از کلمات استفاده شود وقتی می نویسید از خادم الشهدا تقدیر شد یعنی از یک خادم خاص تقدیر شد اگر جمعی بودند باید بنویسید «از خدام الشهدا تقدیر شد.»
    ——————————————–
    چهاردانگه نیوز. با تشکر از دوست گرامی جناب سلطانی، عنوان همان بود که دست اندرکاران برای مراسم انتخاب تجلیل از زحمت کشان یادواره انتخاب نموده بودند و چهاردانگه نیوز به انتشار اخبار آن پرداخت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.