پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مراسم تجلیل از جانبازان مقدس در آموزش و پرورش چهاردانگه

اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، مراسم تجلیل از جانبازان جنگ تحمیلی را در هفته دفاع مقدس، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردی های حماسه آفرینان عرصه ایثار و شهادت و جانبازان، برگزار نمود.

1

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، این اداره مراسم تجلیل از جانبازان جنگ تحمیلی را در هفته دفاع مقدس، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردی های حماسه آفرینان عرصه ایثار و شهادت و جانبازان، برگزار نمود.

 

در این مراسم مسعودیان زاده رییس اداره آموزش و پرورش، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: ما هرچه داریم از شهادت ها، رشادت ها و جانبازی های  حماسه آفرینان دفاع مقدس است.

 

وی با اشاره به اینکه ما شروع دفاع مقدس را گرامی می داریم؛ یادمان باشد که دفاع مقدس هنوز پایان نیافته و حربه های دشمن بر کشور ما به شکل های مختلف ادامه دارد و ما به عنوان طلایه داران سنگر تعلیم و تربیت باید برای دفاع از کیش و آیین و انقلاب خود بکوشیم تا نسلی اسلامی و انقلابی تحویل جامعه بدهیم.

 

در پایان این مراسم از جانباز جنگ تحمیلی با اهداء لوح تقدیر و هدیه، تجلیل شد.

1 نظر
  1. کاربر می گوید

    با سلام
    مشخصات جانباز محترم و بیان جزییات جانبازی در یک پاراگراف نیامد!
    ………………………………………………………………
    چهاردانگه ساری: با سلام. مطلب عیناً به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه می باشد و در گزارش مربوطه نیز نام جانباز نیامده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.