پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مدیریت بحران مازندران درحالت آماده باش قرار گرفت

0

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، طی ابلاغیه یی به فرمانداران، بخشداران، دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران و شهرداران استان، به تمامی نیروهای عمل کننده برای پیشگیری و آمادگی هر چه بیشتر برای رویایی با احتمال وقوع جاری شدن سیلاب تا روز چهارشنبه هفته جاری آماده باش کامل داد.

رازجویان در این راستا توضیح داد: پیش بینی می‌شود بارندگی‌های حال حاضر و سامانه بارشی پیش رو احتمال روان آب و سیلاب را در رودخانه‌های استان افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه ممکن است بارندگی‌ها، حجم زیادی از برف بالادست را آب و به رودخانه‌ها سرازیر کند، افزود: لازم است که تمامی دستگاه‌ها در حالت آماده باش کامل قرار داشته باشند تا مشکلی برای مردم پیش نیاید.

معاون امور عمرانی استانداری مازندران تاکید کرد: همچنین تا آرام شدن شرایط؛ مرخصی‌های غیر ضروری لغو شده و باید تمامی نیروهای خدماتی و امدادی در تمامی دستگاه‌ها کاملاً برای مقابله با هر حادثه‌ای آماده باشند.

بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران از امشب تا عصر فردا چهارشنبه بارش‌ها شدت گرفته و بالا آمدن سطح رودخانه‌های استان و احتمال سیلاب پیش بینی می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.