پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مدیران چهاردانگه کارآمد و توانمند هستند نه پروازی!

رییس شورای بخش چهاردانگه : به جای تخریب مدیران و مسئولین چهاردانگه به فکر تعامل باشیم.

0

 

در پی درج خبری با سر تیتر ” مدیران پروازی شهر کیاسر معرفی شدند” نقل شده از خبرگزاری فارس در پایگاه خبری چهاردانگه نیوز ، ابراهیم ولاشی رییس شورای بخش چهاردانگه با پیگیری این موضوع جوابیه ای در گفت و گو با مدیریت پایگاه خبری چهاردانگه نیوز اعلام داشت.

 

رییس شورای بخش چهاردانگه با ابراز گلایه از محمد آهنگری رییس شورای شهر کیاسر افزود به جای تخریب مدیران و مسئولین چهاردانگه به فکر تعامل باشیم.

 

ولاشی با رد مطلب پروازی بودن مدیران چهاردانگه اظهار داشت رییس آموزش و پرورش چهاردانگه یکی از اهالی روستای قلعه سر و یک چهاردانگه ای می باشد.

 

ابراهیم ولاشی با تاکید بر این اینکه رییس شورای شهر کیاسر باید به فکر پروازی بودن شهردار خود باشد، افزود: به جای معرفی مدیران پروازی باید به فکر این باشند که کمیته امداد چهاردانگه از «نمایندگی» به «اداره کمیته امداد چهاردانگه» تبدیل شود.

 

وی در ادامه افزود رییس اداره برق چهاردانگه درست است که در ساری ساکن می باشد ولی ایشان در تمامی ساعات شبانه روز در منطقه پا به کار است و وقتی رییس اداره برق چهاردانگه برای حل قطعی برق تا صبح در حال کار می باشد آیا یک مدیر پروازی است؟

 

رییس شورای بخش چهاردانگه با بیان اینکه مدیران چهاردانگه همه با هم تعامل دارند افزود: در چهاردانگه ضعف و مشکل وجود دارد، ولی نمی گوییم مدیران کار نمی کنند بلکه نارسایی هایی است  که از استان مازندران به بخش چهاردانگه می رسد و به دلیل نبودن امکانات، جوانان این منطقه به استان و شهرهای همجوار برای اشتغال و تحصیل می روند.

 

ابراهیم ولاشی با تاکید بر اینکه مدیران چهاردانگه پروازی نیستند بلکه بسیار توانمند می باشند افزود: با همدلی و تعامل باید مدیران کارآمد را به سمت چهاردانگه بکشانیم و برای آباد کردن و ارتقا دادن منطقه چهاردانگه قدم برداریم.

 

ولاشی در ادامه اظهار داشت: تمامی مدیران چهاردانگه حتی نیمه های شب نیز پاسخگو هستند و نباید مدیران را از خودمان ترد کنیم. من از مدیران و مسئولین چهاردانگه به خصوص رییس آموزش و پرورش چهاردانگه و همچنین رییس اداره برق چهاردانگه بابت تمامی زحماتی که برای منطقه کشیدند تشکر می کنم این مدیران توانمندی های خودشان را نشان داده اند.

 

ابراهیم ولاشی رییس شورای بخش چهاردانگه در پایان با بیان اینکه یکی از دلایل محروم ماندن منطقه چهاردانگه، گفتار بد است و با این کار مدیران و مسئولین چهاردانگه را از خود دور می کنیم افزود: مدیر باید کارآمد و توانمند باشد تا منطقه چهاردانگه را به جایگاه اصلی خود برساند.

…………………………………………….

چهاردانگه نيوز: در گستره خبر و خبررساني، نقل قول كردن از ساير منابع خبري، امري رايج و معمول است و لازم است يك خبر با حفظ محتواي خود و با رعايت قانون كپي رايت (ذكر منبع خبر و عدم دستكاري و يا انتخاب گزينشي بخشي از آن) در دنياي رسانه به گردش افتد تا تاثيرگذار گردد. نقل خبر « مدیران پروازی شهر کیاسر معرفی شدند» از خبرگزاري معتبري چون «فارس» به عنوان خبرگزاري رسمي كشوري مي تواند بر اهميت خبر تاكيد نمايد و در اين بين پايگاه خبري چهاردانگه نيوز بر حسب وظيفه ذاتي خود اقدام به انتشار آن نموده و هم چنين جهت تنوير افكار عمومي و بر طبق قانون مطبوعات نسبت به درج جوابيه نيز اقدام فوري نموده است.

از جناب آقاي ابراهیم ولاشی رییس محترم شورای بخش چهاردانگه نيز سپاسگزاريم كه نسبت به درج اين خبر واكنش نشان داده و جوابيه اي براي ما ارسال كرده اند. جا دارد ايشان اين جوابيه را به خبرگزاري فارس به عنوان منبع انتشار اوليه خبر نيز ارسال نمايند و يا چنانچه گله و شكايتي دارند به مديريت آن خبرگزاري منتقل نمايند تا پس از اين نسبت به صحت و سقم خبر مربوط به چهاردانگه دقت و كنترل بيشتري اعمال گردد.

عقيده قلبي ما بر اين است كه يكايك مديران و ساير دلسوزان بخش چهاردانگه با تعامل با يكديگر و ارتباط رو در رو و سازنده با رسانه ها در خدمتگذاري به مردم و ساختن و آبادتر كردن چهاردانگه توفيق خواهند يافت. با احترام. مديريت پايگاه خبري چهاردانگه نيوز.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.