پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مدیران پاسخگوی مشکلات اقتصادی مردم باشند/زیرساخت‌های چهاردانگه برای توسعه ضعیف است

0

پایگاه خبری چهاردانگه:  حجت‌الاسلام یوسفعلی تیموری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در کیاسر با تاکید بر رعایت تقوا الهی اظهار کرد: اهل تقوا تحت تاثیر هوا و هوس قرار نمی‌گیرند و مراقب تمایلات نفسانیخویش هستند.

وی با اشاره به حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در منطقه چهاردانگه مازندران، تصریح کرد: مشکلات در منطقه چهاردانگه مازندران زیاد و همه نقاط این منطقه محروم است.

امام جمعه چهاردانگه با اعلام اینکه کشاورزی منطقه چهاردانگه ظرفیت بسیار مناسبی برای رشد، دارد، گفت: بحث تغییر الگوی کشت در منطقه چهاردانگه باید جدی گرفته شود.

این مسؤول خواستار تامین اعتبار مناسب برای احداث سد چرگت در منطقه شد و بیان کرد: تسریع در ساخت سد یکی از خواسته‌های به حق مردم است.

تیموری در ادامه یادآور شد: زمینه‌سازی برای برون‌رفت منطقه از مشکلات اقتصادی به صورت ویژه در برنامه کاری قرار گیرد.

وی عدم دسترسی بسیاری از مردم منطقه به جاده مناسب را یکی از چالش‌های جدی عنوان کرد و گفت: روستاهای منطقه زمینه برای جذب گردشگر مناسب را دارند.

امام جمعه شهر کیاسر با اعلام اینکه نباید به تفرقه در بین مردم چهاردانگه دامن زده شود،گفت: هر موضوعی که زمینه ساز ایجاد فاصله بین مردم چهاردانگه می‌شود باید از آن پرهیز کرد.

این مسؤول با اشاره به همدلی مناسبی که در منطقه چهاردانگه ایجاد شده است، افزود: برخی از مسؤولان تازه‌وارد نباید در عرصه مدیریت زمینه دلخوری و تفرقه را فراهم کنند.

تیموری در ادامه با تبریک ایام‌الله دهه فجر در تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در برابر طاغوت  کشور در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی به دستاوردهای مناسبی دست پیدا کرد و امروز ایران به عنوان قدرت نظامی در جهان مطرح است.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده در حوزه اقتصادی کشور، یادآور شد: برای تامین رضایت‌مندی مردم دولت‌ها باید تلاش ویژه‌ای در برنامه کاری خود قرار دهند.

امام جمعه چهاردانگه با اعلام اینکه مردم از گرانی تبعیض و فساد گله دارند، ادامه داد: مدیران اجرایی در قبال رفع مشکلات اقتصادی وظیفه دارند و باید در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.

تیموری در پایان از مردم منطقه چهاردانگه برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و گفت: حضور پرشور ما مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و استکبار است و مردم با حضور خود بارها و بارها ارادت خود را به انقلاب را ثابت کردند./فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.