پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محور کیاسر در محدوده روستای ترکام آسفالت شد

1

 محور کیاسر در محدوده روستای ترکام آسفالت شد. به همت محمد دامادی نماینده محترم شهرستان ساری و همچنین مهندس محمد زاده مدیریت محترم راه و شهرسازی شهرستان ساری و پیگیری های آقای امینی بخشدار محترم چهاردانگه، قسمتی از محور کیاسر در محدوده ترکام که به دلیل رانش زمین آسفالت آن از بین رفته بود، امروز 16 اردیبهشت 1393 آسفالت گردید.

 

این محدوده که در نزدیکی روستای ترکام واقع شده به دلیل بارش باران و فرورفت آب در عمق زمین رسی و به دنبال آن رانش زمین و ریزش کوه در مهر ماه 1391 مسدود و جهت عبور و مرور وسایل نقلیه راه ارتباطی جدیدی آماده شده بود. 

لازم به ذکر است که این منطقه با توجه به عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین و هم چنین رانندگان ناآشنا به جاده، دارای خطرات زیادی بوده است که با آسفالت شدن، رفت و آمد بی خطر در این بخش از جاده امکان پذیر شده است.

 

Picture-030 Picture-031 Picture-032

1 نظر
  1. امیر می گوید

    واقعاً خسته نباشید. بعد از سه سال افتخار هم داره، آقایون غیر از کارخانه سیمان که اون هم با شرایط خاصی گذاشتن در چهار دانگه فعالیت کنه، خروجی کارتون کدام کار عمرانی در این منطقه بوده، سری به استان همجوار (سمنان) بزنید چیزی یاد بگیرید. مگه در آمد توی این منطقه نیست که رسیدگی نمیشه،

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.