پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محور ساری – کیاسر محدوده امره نیمه سنگین است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، رفت و آمد خودروها در محور هراز از نارنجستان تا سه راهی چلاو و از گزنک تا پلور سنگین گزارش شده است .

براساس این گزارش تردد خودروها در محورهای کندوان اکثر نقاط به صورت مقطعی و محور ساری – کیاسر محدوده امره نیمه سنگین است.

رفت و آمد خودروها در محور سوادکوه به صورت عادی و روان جریان دارد.

بر اساس این گزارش از نظر شرایط آب و هوایی نیز هوای استان صاف تا نیمه ابری است و بارش یا مداخلات جوی خاصی مشاهده نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  پلیس راه مازندران محدودیت های ترافیکی بعداز ظهر امروز را نیز اعلام کرد،تردد همه كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 24 امروز 8 اردیبهشت در محور هراز ممنوع شد.

رفت و آمد همه تريلرها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز جمعه 8 اردیبهشت از تهران به قائم شهر و بالعكس در محور سوادکوه ممنوع شد.

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 23 امروز 8 اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 23 همان روز از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود.

تردد انواع تريلر ، كاميون و كاميونت به استثناء حاملين موادسوختی ويا فاسدشدنی از محور كرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است .

تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 6 اردیبهشت تا ساعت 6 صبح روز شنبه 9 اردیبهشت از محورهای كرج – چالوس ، هراز، فيروزكوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعكس ممنوع شد.

تردد موتور سيكلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموريت های ضروری در مسير مجاز جريان ترافيک بلامانع خواهد بود

.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.