پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محورهای مواصلاتی مازندران شاهد ترافیک سنگین است

0

سرهنگ علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت: جاده کندوان ترافیک نیمه سنگین، در منطقه پل زنگوله سنگین گزارش شده است، ترافیک در جاده هراز حدفاصل گزنک تا پلور سنگین و در طول این جاده نیمه سنگین است.

وی با اشاره به نیمه سنگین بودن ترافیک در جاده سوادکوه منطقه تونل شیرگاه، از پرحجم بودن ترافیک در طول این مسیر خبر داد.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه تردد موتور‌سیکلت تا ساعت 6 صبح یکشنبه چهارم شهریور امسال در جاده‌های کندوان، هراز و سوادکوه ممنوع است، گفت: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

قدمی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 جمعه دوم شهریور، تا 2 بامداد شنبه سوم شهریور از کرج به‌سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس‌راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 جمعه تا 2 بامداد شنبه از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

فرمانده پلیس‌راه مازندران گفت: تردد تریلرها در جاده هراز ممنوع بوده و تردد کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی امروز و فردا پنجشنبه از ساعت 6 تا 24 و جمعه از ساعت 6 تا 12 شنبه سوم شهریور از این جاده ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه تردد همه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 24 جمعه از جاده سوادکوه ممنوع است گفت: مسیر جنوب به شمال محورهای کندوان، چالوس و هراز ترافیک سنگین دارد.

قدمی با بیان اینکه برای تخلیه بار ترافیکی مسیر شمال به جنوب محور هراز تا اطلاع بعدی مسدود است، تصریح کرد: رانندگان برای ادامه مسیر در محورهای استان با پلیس همکاری کنند.

 / ز 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.