پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محورهای شریانی مازندران دارای ترافیک سنگین است

0

سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: هم اکنون تردد در محور هراز و کندوان دارای ترافیک نیمه سنگین و سنگین گزارش شده است.

وی افزود: وضعیت تردد در محورهای درون شهرهای گردشگری غرب مازندران با ترافیک شدید ترافیکی بوده و انبوه مسافران در شهرهای گردشگری غرب مازندران حضور دارند.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد در محور سوادکوه به صورت نیمه سنگین گزارش شده است، تصریح کرد: رانندگان بازگشت به مبدا شهرهای خود را با مدیریت طی طریق کنند و از عجله خودداری کنند.

قدمی گفت: برای افزایش ایمنی، و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه با توجه افزایش حجم بار ترافیکی امروز شنبه 26 خرداد محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 صبح یکشنبه 27 خرداد در جاده‌های کندوان، هراز و سوادکوه ممنوع است افزود: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

قدمی با اشاره ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کندوان گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 امروز تا 2 بامداد یکشنبه 27 خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه حاضر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 امروز تا 2 بامداد فردا از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

مازندران دارای شش محور ترانزیتی هراز، سوادکوه، کندوان، گلوگاه، کیاسر و رامسر است.

 /م

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.