پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محسن کریمی: اگر بودم هفته هفتم بازی می‌کردم

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، محسن کریمی در این‌باره به ورزش سه گفت: 12 روز است که فیزیوتراپی را شروع کردم و دارم کار می‌کنم اما هنوز میزان دقیق حضورم در تمرینات مشخص نشده است و باید کادرپزشکی تیم در این‌باره مجوز بدهد.

او ادامه داد: من باید تمریناتی انجام دهم تا کتف مصدومم نرم شود تا در تمرینات دوباره مشکل مصدومیت نصیبم نشود. هر زمان که کادرفنی صلاح بداند می‌توانم با استقلال تمریناتم را آغاز کنم.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که اگر از لیست خارج نمی‌شد چه زمانی می‌توانست برای این تیم بازی کند هم گفت: طول درمان مصدومیت من 3 ماه پیش‌بینی شده است و بنابراین فکر می‌کنم اگر نامم از لیست خارج نمی‌شد هفته هفتم یا حداکثر هفته هشتم می‌توانستم برای استقلال بازی کنم.

محسن کریمی در مورد دلیل نتیجه نگرفتن استقلال مثل فصل پیش می‌گوید: این موضوع کاملا طبیعی است چراکه تیمی که تغییرات زیادی در ترکیب خود دارد مدت زمان زیادی نیاز دارد تا بازیکنان با هم هماهنگ شوند. به هر حال تغییرات زیاد در ترکیب این مشکلات را هم دارد و فکر می‌کنم کادرفنی استقلال نیاز به زمان بیشتری دارد تا نفرات مورد نظر خود را بهتر بشناسند و البته بازیکنان جدید با تیم هماهنگ شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.