پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران اعمال می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ پاسدار علیرضا قدمی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته جاری و تعطیلات عید قربان در محورهای مواصلاتی استان، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.

وی افزود: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 6 صبح یککشنبه 4 شهریورماه از محورهای کندوان، هراز و سوادکوه ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران، اضافه کرد: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

قدمی با اشاره به محدودیت ترافیک در محور کندوان، گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس ممنوع است.

وی بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 سه شنبه 30 مرداد تا ساعت دو بامداد چهارشنبه 31 مردادماه از مرزن آباد” به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 سه شنبه تا روز چهار شنبه از کرج به سمت مرزن آباد  به صورت یک طرفه خواهد بود.

فرمانده پلیس راه مازندران، خاطرنشان کرد:  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 جمعه 2 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد شنبه 3 شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 3 شهریورماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی افزود: در محور هراز تردد کلیه تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 سه شنبه) و از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و از ساعت 6 صبح جمعه تا ساعت 12 شنبه سوم شهریورماه از محور هراز ممنوع است.

وی گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 جمعه تا ساعت 2 بامداد شنبه 3 شهریور  از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 14 جمعه 2 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه با اعلام ماموران مستقر در محل، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

قدمی بیان کرد: تردد تریلی‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه و جمعه از محور فیروزکوه ممنوع است.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.