پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مجهز شدن محیط بانان چهاردانگه به جلیقه ضد گلوله + تصاویر

0

علیرضا ابراهیمی، رئیس محیط زیست چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه از مجهز شدن محیط بانان چهاردانگه به جلیقه ضد گلوله خبر داد.

ابراهیمی در این باره به خبرنگار پایگاه خبری چهادرانگه گفت: طبق دستوری که از سوی سازمان محیط زیست کشور صادر شده تعداد یکهزار و ۵۰۰جلیقه ضد گلوله خریداری و تمامی محیط بانان کشور را به این وسیله حفاظتی مجهز شدند. از این بین 114 جلیقه سهم مازندران بوده و به مرور به آنها تحویل خواهد شد.

رئیس اداره محیط زیست چهاردانگه در مورد تحویل این جلیقه ها به محیط بانان چهاردانگه گفت: در چهاردانگه 3 پاسگاه محیط بانی ( سعیدآباد – بندبن – قلعه ) وجود دارد و تعداد کل محیط بانان بخش هم 18 نفر است. طی دو روز گذشته 8 جلیقه به اداره محیط زیست چهاردانگه تحویل شده و هر هشت جلیقه به محیط بانان تحویل شده است.

ابراهیمی در ادامه گفت: طی قول هایی که از سوی سازمان محیط زیست داده شده مقرر شده تا پایان سال 97 همه ی محیط بانان به جلیقه ضد گلوله مجهز شوند.البته به تعداد جلیقه ضد گلوله و همراه آن مچ بند و زانو بند هم تحویل محیط بانان شد.

رئیس اداره محیط زیست چهاردانگه در مورد دیگر تجهیزاتی که در اختیار محیط بانان اسات گفت: پاسگاههای چهاردانگه مجهز به 4 خودرو و 5 موتور سیکلت و دیگر تجهیزات لازم در این حوزه هستند و خدا را شکر وضعیت از این بابت خوب است.

محیط بانان بخش چهاردانگه محافظت و حراست بخشی از پناهگاه حیات وحش دودانگه و چهاردانگه و همچنین پارک ملی کیاسر ( شاهدژ ) را بر عهده دارند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.