پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مجلس برای حمایت از اقشار ضعیف و متوسط برنامه دارد

0

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر یوسف نژاد صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان با تقدیر از مشارکت پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: برای حمایت از اقشار ضعیف و کارمند طرح هایی از سوی مجلس در دست مصوب و بررسی است.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم در رقابت سیاسی که بین آمریکا و مردم ایران درجریان است، همواره پیروز بوده اند و تازمانی که مردم پای کار هستند، نظام پیروز و پایدار است.

یوسف نژاد بر لزوم ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم تاکید کرد و گفت: مردم نسبت به اصل نظام پاینبدی و دغدغه دارند و شایسته بهترین خدمات خواهند بود.

وی با تبریک انتصاب حسن نژاد به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران درباره لایحه بودجه نیز یادآور شد: وضعیت منابع درآمدی با مشکل مواجه است و احتمال تخصیص کامل منابع وجود ندارد.

یوسف نژاد یادآور شد: یکی از منابع درآمدی نفت و مالیات است و با توجه به شرایط تحریم، احتمال تحقق بودجه کامل نفت ممکن نیست و با توجه به آنکه ۸۰ درصد بودجه جاری است باید به کاهش هزینه ها وصرفه جویی پناه ببریم.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بسیاری از ادارات در مصرف انرژی نظیر آب، برق و گاز اسراف می کنند و باید نسبت به صرفه جویی و کاهش هزینه های اقدام کرد.

یوسف نژاد تصریح کرد: همچنین بنا شده برای حمایت از قشر ضعیف و متوسط نظیر کارمندان و پرسنل برنامه ریزی داشته باشیم و طرحی در مجلس در دست بررسی است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس همچنین توجه و تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت بالا و توجه به اقتصاد مقاومتی را ضروری دانست و گفت: در چنین موقعیتی باید بخش غیردولتی وارد کار آیند و خوشبختانه مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح ها مطلوب است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.