پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مانور بازگشایی مدارس در منطقه چهاردانگه به اجرا در آمد

0

به گزارش  پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه،مانور بازگشایی مدارس، امروز 25 شهریور 96 همزمان با مدارس سراسر استان، در منطقه چهاردانگه برگزار شد.

در این مانور که برای اولین بار امروز 25 شهریور 96 همزمان با مدارس سراسر استان در منطقه برگزار شد، شریعت نژاد، رییس اداره با همراهی کارشناسان با حضور در دبیرستان زینبیه (س) کیاسر از مراسم این آموزشگاه بازدید به عمل آوردند.

رییس اداره پس از اتمام مانور، از فضاهای آموزشی و خوابگاه های این دبیرستان شبانه روزی بازدید نموده و سپس در جمع همکاران مدرسه حاضر شدند.

وی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به همکاران، توجه به آموزش اخلاقیات را در مدرسه از اولویت هابرشمرد. شریعت نژاد گفت: آموزش رفتار اخلاقی و الگوی زندگی سالم برای دانش آموزان، بسیار مهم است و آموزش و پرورش باید در کنار هم باشند و کوتاهی در هرکدام ، ظلم به دانش آموز است و در این زمینه همکاران باید الگوی اخلاقی و رفتاری عینی برای دانش آموزان باشند.

ریس اداره همچنین تلاش برای جلب مشارکت جهت اجرا و پیشبرد برنامه های مدرسه را مهم برشمرد و تأکید نمود این امر فقط با وفاق و همدلی بین ارکان مدرسه امکانپذیر خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.