پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| 10 هزار برنامه فرهنگی و دینی در دهه ولایت و امامت برگزار می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسین ظریف منش امروز در مراسم معارفه دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در مازندران اظهار داشت: غدیر نقطه هدف و عطف ما بوده که بیانگر واقعه بزرگ تاریخی است که این حادثه نقطه عطف و برجسته‌ترین و بزرگ‌ترین وقایع تاریخ است.

وی افزود: غدیر تاثیر شگرفی در حرکت اسلامی داشته است جریان زنده و یک جریان جریان‌ساز برای ملت‌ها می‌تواند باشد که نگاه مقام معظم رهبری این است که این بعد غدیر متعلق به همه بشریت است.

ظریف منش بیان کرد: در غدیر آمده است چگونه از ولایت تبعیت کنیم و اگر مفهوم غدیر روشن شود ملت راه را گم نمی‌کنند و به سوی سعادت پیش می روند.

وی افزود: چهره جامعه درا یام غدیر تغییر کند و عطر و بوی علوی باشد، یک حقیقت اثبات شده مسلم و روشن است که ترویج پیام غدیر بر ما واجب است.

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر تصریح کرد: امروز هجمه اصلی دشمنان بر ولایت است و جدایی دین از سیاست را مطرح کنند و تلاش کردند با شبهه افکنی و تفرقه افکنی را به شهرهای مقدس سوق دهند که باید حواسمان باشد.

این مسئول گفت: عمده حرکت ما برنامه‌های بزرگداشت ترویجی تبلیغی و برنامه‌های معرفت زا و فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

ظریف منش گفت: تشکیل ستاد دهه امامت و ولایت در دستور کار قرار دارد که از 30 مرداد تا هشتم شهریور ادامه دارد و ده‌ها هزار برنامه سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: اطعام دهی فردی و اجتماعی، برگزاری کارگاه‌های غدیرشناسی، مراسم جشن وسرور ، توجه به نهج البلاغه، بیان چگونگی حکومت در جامعه و تبیین طرح مدیریت جامعه و تعیین مناسبت جوامع، تبیین فضائل امیرالمومنین(ع) و بیان فضیلت‌های علوی برخی از برنامه‌های دهه غدیر است.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.