پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران قابلیت ایجاد چندین منطقه تجاری آزاد را دارد

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ارتباط با مطرح شدن سه منطقه آزاد تجاری در مازندران گفت: این پیشنهادها نشان می‌دهد استان قابلیت ایجاد چندین منطقه تجاری را دارد و پس از بررسی نتایج یک منطقه به عنوان منطقه تجاری مطرح می‎شود.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: علی‌اصغر یوسف‎نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با منتفی شدن ایجاد منطقه آزاد تجاری در مازندران اظهار کرد: موضوع ایجاد منطقه آزاد تجاری برای مازندران در حال پیگیری است.

 

وی تاکید کرد: ایجاد منطقه آزاد تجاری حق مسلم مازندران است و این موضوع در کمیسیون تلفیق با سخنگوی دولت راجع به خواست و تقاضا مردم صحبت کردیم و این موضوع در مجلس در حال بررسی است.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پرونده منطقه آزاد تجاری در مجلس باز است و در هیأت دولت در این ارتباط بحثی نشده است.

 

وی خاطر نشان کرد: موضوع منطقه آزاد پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی به نماینده منطقه آزاد ارجاع داده می‎شود و پس از بررسی دقیق در صحن علنی مجلس مطرح می‏‌شود.

 

یوسف‌نژاد در ادامه از برگزاری جلسه نخبگان مازندران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی با دولت طی دو هفته آینده خبر داد و گفت: در این جلسه مطالبات مردم مازندران از دولت را مطرح می‌‏کنیم.

 

وی اضافه کرد: در این جلسه بحث مخالفت انتقال آب دریای مازندران به استان سمنان و پیگیری برای منطقه آزاد تجاری از دولت مطالبه می‎شود.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با مطرح شدن سه منطقه از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، افزود: این موضوع با توجه به قابلیت‌های منطقه توسط نمایندگان مطرح شد، این پیشنهادها نشان می‌دهد مازندران قابلیت ایجاد چندین منطقه تجاری را دارد و پس از بررسی نتایج یک منطقه به عنوان منطقه تجاری مطرح می‎شود.

 

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.