پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| عطایی: بازیکن شهرداری ورامین جو سالن را متشنج کرد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، بهروز عطایی شامگاه یکشنبه پس از شکست در مقابل تیم شهرداری ورامین، اظهار داشت: بازی بسیار سخت و جذابی برای هر دو تیم بود و هر دو تیم تلاش زیادی برای پیروزی داشتند که جدای از نتیجه، فکر می‌کنم که هوادارانی که در داخل سالن حضور داشتند، از تماشای این دیدار جذاب لذت بردند.

وی افزود: در ست‌های اول و دوم بازیکنان ما اشتباهات فردی زیادی داشتند، اما در نهایت جبران کردند ولی در ست پنجم با اشتباهاتی که در شروع این ست داشتند، حریف تجربه بازیکنان خوب شهرداری وارمین نشدند و در نهایت این دیدار حساس را واگذار کردند.

عطایی در رابطه با عملکرد داوری در این دیدار بیان داشت: تیم داوری برای تیم خاصی تاثیرگذار نبوده است و عملکرد داوری در بازی نرمال بود.

سرمربی تیم ملی جوانان ایران در رابطه با حواشی ایجاد شده در این بازی، گفت: در ست چهارم و زمانی که ما با سه امتیاز اختلاف از تیم ورامین جلو بودیم، یکی از بازیکنان تیم وارمین به تصمیم داور معترض شد و این اصرار بر اعتراض‌های بی موردش به داور باعث تنش و جنجال در بازی شده بود که سبب توقف بازی و صحنه‌های ناخوشایندی در این دیدار شد.

بهروز عطایی سرمربی تیم کاله آمل خاطرنشان کرد: رای داور نسبت به سوت‌هایی که زده بود،درست بود و اگر هم سوت‌هایی که زده اشتباه بوده باشد، اعتراض‌های بی مورد و اصرار داشتن به این اعتراض‌ها به داوری که تماشاچیان زیادی هم نظاره گر آن هستند، باعث متشنج شدن جو سالن می‌شود.

 / ت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.