پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| سرمربی تیم کاله: هدف اصلی ما حضور در مرحله پلی آف است

0

به گزارش خبرنگار تسنیم از آمل، هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر یکشنبه 9 دی در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته دو تیم ریشه‌دار والیبال ایران در سالن بدون تماشاگر پیامبر اعظم شهرستان آمل به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این شاگردان بهروز عطایی بودند که با نتیجه 3 بر یک از سد رقیب سنتی خود عبور کردند.

بهروز عطایی سرمربی تیم کاله آمل شامگاه یکشنبه و پس از کسب پیروزی در مقابل تیم شهرداری تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: از قبل هم یک بازی سخت را پیش‌بینی می‌کردیم که همین طور هم شد و پیش‌بینی ما درست از آب در آمد.

وی در ادامه افزود: هر دو تیم در جدول در کنار یکدیگر قرار داشتند و با کسب پیروزی در این بازی می توانستند در بازی های آینده با آرامش بیشتری به کار خود ادامه دهند.

عطایی در رابطه با عدم شناخت از تیم دگرگون شده شهرداری تبریز در نیم فصل دوم نیز بیان داشت: نکته قابل توجه این دیدار این بود که ما از تیم شهرداری تبریز شناخت کافی نداشتیم چون این تیم در نیم فصل دوم دستخوش تغییرات زیادی شده بود و هفته گذشته نیز استراحت داشت که این کار را برای تیم ما سخت کرده بود.

سرمربی تیم کاله آمل ادامه داد: ما سعی کردیم تا در جریان بازی اطلاعاتی را در اختیار بازیکنان‌مان قرار دهیم که بازیکنان تیم کاله نیز موفق شدند آنها را بسیار خوب در زمین اجرا کنند و در مجموع نیز عملکرد بسیار خوبی داشتند.

عطایی در رابطه با این سوال که آیا با این تیم جوان کاله به حضور در مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال امیدوار هستید یا خیر گفت: هدف اصلی تیم ما رسیدن به مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال است اما ما بضاعت تیم خود را می دانیم و امیدوار هستیم که بتوانیم حداقل همان نتایج خوبی که در نیم فصل اول کسب کردیم را تکرار کنیم اما این را هم می دانیم که در حال حاضر حداقل 10 تیم از نظر مالی از تیم کاله وضعیت بهتری دارند و با خرید چند بازیکن در نیم فصل دوم خود را تقویت کردند و می‌خواهند به مرحله پلی‌آف راه پیدا کنند و این کار را برای تیم ما سخت‌تر خواهد کرد.

سرمربی آملی تیم کاله مازندران در پایان خاطرنشان کرد: تیم ما تا بدین جای کار نیز عملکرد قابل قبولی را ارائه داده است و موفق شدیم نتایج مطلوبی را کسب کنیم اما ما می دانیم که باید در نیم فصل دوم تلاش خود را بیشتر کنیم تا بتوانیم جایگاه خود را در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر والیبال تثبیت کنیم و به مرحله پلی‌آف راه پیدا کنیم.

گفت‌وگو از علی گرجی‌پور

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.