پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| سرمربی تیم والیبال کاله آمل: بازی را به تجربه اردکانی‌ها باختیم

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل،بهروز عطایی شامگاه چهارشنبه پس از شکست  تیمش در مقابل تیم خاتم اردکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فکر می‌کنم هوادارنی که امروز در سالن حضور داشتند از بازی لذت بردند و در نتیجه باید بگویم تیم حریف بسیار خوب بازی کرد و بازیکنان خوبی را در اختیار داشت و ما هر چه در امتیازات حساس تفکرات خود را به زمین منتقل کردیم جواب نداد و بازیکنانمان نتوانستند در امتیازات پایانی بازی را کنترل کنند که در نهایت این بازی را واگذار کردیم.

وی در رابطه با این سوال که آیا در نیم فصل دوم بازیکنی به تیم کاله اصافه می‌شود یا خیر بیان کرد: واقعا نمی‌دانم و باید ببینیم چه سیاست‌هایی مدنظر مدیریت باشگاه کاله است.

عطایی گفت: در این برهه زمانی که همه تیم‌ها با جذب بازیکن نقاط ضعف خود را می‌پوشانند ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و نیاز به تقویت داریم اما باید منتظر باشیم تا ببینیم چه تصمیمی اتخاذ می‌شود. 

سرمربی کاله آمل در رابطه با درگیری لفظی با مربی تیم خاتم اردکان گفت: درگیری خاصی نبود و تنها در یک صحنه که وی اعتقاد به خطا داشت گفتم که خطا نبود و همه صحنه‌ها را که نمی‌توان خطا گرفت و تنها همین بود و مشکل خاصی نبوده است.

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال کشور در آمل پیگیری شد که در پایان تیم خاتم اردکان توانست با نتیجه سه بر یک کاله را شکست دهد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.