پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| سایپای تهران به پیروزی مقابل کاله نیاز داشت

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل،علی شفیعی بازیکن تیم سایپا تهران شامگاه یکشنبه پس از کسب پیروزی در مقابل تیم کاله آمل اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی بود اما خوشحال هستیم که در پایان موفق شدیم تا به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی افزود: بازی در آمل همیشه سخت است و تیم کاله ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه بوده که عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

شفیعی در رابطه با جایگاه تیم سایپا در جدول رقابت‌های لیگ برتر نیز بیان کرد: نسبت به شرایطی که در جدول برای سایپا بوجود آمده بود به این پیروزی نیاز داشتیم تا خودمان را به رده‌های بالای جدول برسانیم.

بازیکن آملی تیم سایپا در رابطه با جو سالن پیامبر اعظم(ص) و تشویق وی توسط هواداران تیم کاله قبل از دیدار با کاله آمل، بیان کرد: آمل زادگاه من بوده و چند سال نیز برای تیم کاله در آمل بازی کردم و تماشاگران آملی همیشه به بنده لطف داشته‌اند.

وی افزود: آمل، گنبد، ارومیه و ورامین از جمله شهرهایی هستند که از تماشاگران پرشوری برخوردار هستند و کار را برای هر تیمی سخت می‌کنند.

مدافع تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: بنده بازیکنی که ستاره باشد را در تیم سایپا نمی‌بینم و تنها چند بازیکن جوان هستند که در تیم ملی بازی می‌کنند و معتقد هستم که بازیکن‌های خوب در لیگ امسال در همه تیم‌ها پخش شده‌اند و این سبب می‌شود که هیچ تیمی نتواند از پیش برنده به زمین مسابقه برود و این کار را برای همه تیم‌ها سخت می‌کند.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.