پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| زمین مناسب برای تخلیه زباله در بابلسر فراهم شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، اسماعیل حسن‌زاده امروز در جلسه زیباسازی و پاکسازی حریم راه‌ها و محورهای مواصلاتی بابلسر ، اظهار داشت: بحث پیگیری مصوبات باید از زمان اتمام جلسات در اولویت فعالیت های مدیران شهرستان به ویژه کارگروه مورد نظر قرار گیرد.

وی افزود: بروکراسی‌های معمول اداری و صورتجلسات نباید مانع از اجرای سریع و صحیح پروژه ها شود و با پایان جلسات عملیات اجرایی مصوبات باید شروع شود.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه زیبایی‌های ظاهری شهرستان نقش مهمی در جذب مسافران و گردشگران و ورود سرمایه در شهرستان دارد، گفت: زیبایی شهر نشانگر زیبایی مردم بوده و همه باید در راستای حفظ و حراست از زیبایی‌های شهر کوشا باشند.

حسن زاده با اشاره به اینکه بابلسر گردشگرپذیرترین شهر و نگین شهرهای توریستی مازندران است، تاکید کرد: زیباسازی فضای شهری نباید کمتر از شهرک‌های خصوصی باشد و همه باید برای حفظ این مهم در شهرستان تلاش‌ کنند.

وی با بیان اینکه از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای پاکسازی حریم راه‌ها نقش بهره گیری شود، خاطرنشان کرد: پاکسازی زباله‌ها و نخاله‌های شهری و حاشیه شهرها به صورت حداقل دو روز یکبار نقش مهمی در زیباسازی و پاکسازی معابر عمومی به ویژه محورهای ورودی و خروجی شهرستان دارد و بخشداران با همراهی همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان نسبت به پاکسازی حریم راه‌ها اقدام کنند.

فرماندار بابلسر با تاکید به اینکه ادارات راه، برق، گاز و سایر ادارات مسئول حفظ حریم خود بوده و باید از تجاوز به حریم راهها جلوگیری کنند، افزود: شهرداران، بخشداران و دهیاران نیز با هدف فرهنگ سازی در زمینه حفاظت از محیط زیست نسبت به نصب علایم های هشدار دهنده زیست محیطی در مسیر ورودی شهرها گام بردارند.

حسن زاده با اشاره به اینکه علاوه بر ساحل باید از سایر ظرفیت‌های شهری برای رفع معضل زباله در شهرستان استفاده شود تاکید کرد: فرهنگ‌سازی نخستین گام برای رفع معضل زباله بوده اما باید زمینی برای تخلیه زباله و نخاله در سطح شهرستان تعبیه شود که این موضوع بر عهده شهرداری‌ها بوده و باید نسبت به تهیه زمین مناسب برای تخلیه زباله در سطح شهرستان اقدام کنند.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.