پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران را به مقصد گردشگری تبدیل کنیم

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: احمد حسین زادگان پیش ازظهر جمعه در ستاد اجرایی خدمات سفرهای استان با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها احساس مسئولیت لازم را ندارند، خواستار نظارت برای پیشگیری از افزایش قیمت‌ها شد.

وی با عنوان اینکه باید نسبت به افزایش رضایتمندی مردم تلاش کرد گفت: برپایی جشنواره‌های فرهنگی، جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، کاهش تصادفات و برخورد با تخلفات از جمله اقداماتی است که باید صورت گیرد.

حسین زادگان با اظهار اینکه مازندران را به استان باکیفیت و مقصد گردشگری تبدیل کنیم به طرح مازندران پاک اشاره کرد و گفت: این طرح از سال قبل در استان شروع شده است تا به اهداف مدنظر برسیم.

استاندار مازندران از تشکیل ۶۵۰ سمن مردم نهاد در استان خبر داد و خواهان بهره گیری از ظرفیت آن در حوزه‌های مختلف شد گفت: ۵۰۰ هزار دانش آموز در استان داریم که باید با فعال شدن در سمن‌ها، مشارکت اجتماعی را دامن زنند.

وی با عنوان اینکه کار نوروزبانان بی نوروز سخت و طاقت فرسا است گفت: باید با بهره گیری از ظرفیت بخش‌های مختلف و نظارت بر بازار، مسائل و مشکلات مردم را کاهش دهیم.

استاندار مازندران با تاکید بر کاهش تصادفات در استان گفت: برای کاهش شمار تصادفات باید همه بخش‌ها از جمله نیروی انتظامی و غیره با یکدیگر تعامل داشته باشند زیرا سرمایه انسانی امری مهم است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.