پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران در انتظار روزهای جهنمی

0

معاون توسعه و پیشگیری اداره‌کل هواشناسی استان مازندران گفت: دمای هوای استان در روزهای آینده با افزایش نسبی همراه است.

«احمد اسدی» در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص شرایط جوی طی روزهای آینده اظهار کرد: طی چند روز آینده افزایش دما  در سطح استان مازندران  را شاهد هستیم.

وی گفت: وضعیت هوای امروز استان صاف تا قسمت ابری و بیشینه دما در شهرهای غربی استان تا ۳۲ درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی تا ۳۴ درجه است و تا روز گذشته شهرهای قائم‌شهر، ساری، گلوگاه و دشت ناز با 33 درجه گرم‌ترین و بلده با ۱۲ درجه سانتی‌گراد خنک ترین شهر استان بودند.

معاون توسعه و پیشگیری اداره‌کل هواشناسی استان مازندران خاطرنشان کرد: همچنین برای روز پنجشنبه و جمعه وضعیت هوای استان صاف تا قسمتی ابری  است، این افزایش دما تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

اسدی با اشاره به این‌که  وضعیت هوا از شنبه تا دوشنبه هفته آینده صاف تا قسمتی ابری خواهد بود تصریح کرد: در این مدت بیشینه دما در شهرهای غربی استان تا ۳۴ درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی تا ۳۵ و ۳۸ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

وی در توصیه به گلخانه‌داران، دامداران و مرغداران  تصریح کرد: با توجه به افزایش نسبی دما طی چند روز آینده اقدام به تهویه مناسب مرغداری‌ها و دامداری‌ها  صورت گیرد و گلخانه‌داران نیز نسبت به کنترل دما و رطوبت گلخانه‌ها  اقدامات لازم را در دستور کار قرار داده  و از آمادگی کامل برخوردار باشند.

معاون توسعه و پیشگیری اداره‌کل هواشناسی استان مازندران در خصوص شرایط جوی دریا نیز خاطر نشان کرد: وضعیت  دریا امروز و فردا با موج‌های کوتاه همراه  است، باید مسافرین در طرح دریا  و مناطق مشخص شده شنا و از اقدام به شنا در مناطق ممنوعه شنا پرهیز کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.