پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| خبرنگاران هوشیارانه مردم از نقشه‌های شوم دشمنان آگاه کنند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامسر، حسن افشار در مراسم تجلیل از خبرنگاران عضو بسیج رسانه رامسر اظهار داشت: خبرنگاران همیشه در خط مقدم حضور دارند و ظهور و بروز انقلاب اسلامی ایران حاصل تلاش‌های عرصه فرهنگ و رسانه بوده که نقش بسیار اثرگذاری در انعکاس پیام انقلاب دارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران رامسر به قدری فعال و اثرگذار  بوده که باید نمادشان را در سطح شهر نصب کرد، افزود: اصحاب قلم تنها از خدا می‌ترسند و هیچکس نیز جز خداوند نمی‌تواند قدردان قلم باشد.

افشار گفت: قلم شهید تربیت می‌کند و این خبرنگاران هستند که فرماندهی فکر و افکار جامعه را در دست دارند.

مسئول بسیج رسانه استان مازندران با قدردانی از خانواده خبرنگاران به واسطه تحمل سختی‌ها گفت: قلم اسلحه خبرنگاران بوده که نباید یک لحظه از آن غافل شد.

وی افزود: بسیج رسانه با هدف برطرف کردن مشکلات صنفی و ساماندهی خبرنگاران بسیجی در سطح کشور به مدت سه سال در استان در حال فعالیت است و دولت باید برای برطرف کردن مشکلات این صنف و امنیت شغلی قلم اقدامات اساسی کند.

افشار خبرنگاران را بنگاه‌های اطلاعاتی سیار دانست و با بیان اینکه دشمنان تک تک خبرنگاران را در رصد خود دارد گفت: با وجود هزینه‌های سنگین دشمنان برای ضربه زدن به نظام اما خبرنگاران به عشق مردم، انقلاب و پرچم کشورشان هوشیارانه مردم را از نقشه‌های دشمنان آگاه می‌کنند.

وی گفت: بسیج رسانه رامسر رتبه نخست را در سطح کشور کسب کرده و اقدامات موثر این کانون در شهرستان باید الگوی شهرهای دیگر مازندران شود.

عزم جدی استکبار برای براندازی نظام اسلامی

سرهنگ پاسدار محمد محمدی فرمانده بسیج ناحیه مقاومت سپاه رامسر با قدردانی از خبرنگاران شهرستان رامسر به جهت انعکاس خدمات و اقدامات سپاه این شهرستان افزود: کشورهای مستکبر و سه عنصر آمریکا، اسرائیل و عربستان تمام عزم خود را برای براندازی نظام جزم کرده که خبرنگاران نقش مهمی در آگاه‌سازی مردم از اقدامات تفرقه انگیز دارند.

وی افزود: خبرنگاران با نگاه ملی نباید اجازه دهند استکبار به کشور آسیب وارد کند.خبرنگاران باید با هوشیاری خود تاکتیک‌های دشمن را شناسایی و به مردم اطلاع دهند.

محمدی با بیان اینکه دشمنان با عملیات روانی و استفاده از شبکه‌های مجازی درحال ایجاد فضایی ضدامنیتی هستند، گفت: استکبار با هزینه‌های هنگفت به دنبال دوری جوان ایمانی از ولایت و اندیشه‌های ولایتمدارانه است.

میلاد عبدالهی مسئول بسیج رسانه رامسر نیز از برنامه‌ریزی جهت ایجاد صندوق قرض‌الحسنه خبرنگاران و خدمات و تسهیلات‌دهی به خبرنگاران این شهرستان خبر داد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.