پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| تمام پروژه‌های عمرانی ورزشی نیمه کاره دولت دوازدهم به بهره‌برداری می‌رسد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، مسعود سلطانی‌فر عصر امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی سالن چند منظوره ورزشی محله پائین بازار آمل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز به بهانه برگزاری همایش مدیران کل ورزش به میزبانی مازندران از چند پروژه این استان بازدید انجام شد گفت: سعی داریم با استفاده از منابع وزارتخانه و منابع استانی بسیاری از پروژه‌های عمرانی نیمه کاره را به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به اینکه بنا داریم تا استادیوم و اماکن های ورزشی چند منظوره، پیست دوچرخه‌سواری و استخر با قدمت 15 ساله با قدمت 50 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان دولت به بهره‌برداری برسانیم افزود: این پروژه‌ها به لحاظ سخت‌افزاری باید انجام شود چون همه نقاط کشور به ویژه مازندران دارای استعدادهای درخشانی با کارنامه مناسبی در رویدادهای مهم جهانی و المپیک برخوردار هستند.

سلطانی‌فر با ادامه داد: مازندران در کانال استعدادیابی درخشان بوده و این نشان می‌دهد که سازمان ورزش علاوه بر اماکن ورزشی در زمینه استعدادیابی نیز باید کار کنیم تا به سمت خبرهای خوش برویم.

وزیر ورزش با اعلام اینکه ورزش مازندران با توجه به دادن یک تیم به لیگ برتر فوتبال درخشش خود را به خوبی نشان دادند عنوان کرد: با توجه به بازدید به عمل آورده از استادیوم ورزشی نساجی قائمشهر با تعامل استاندار برای توسعه و نوسازی آن برنامه داریم تا به طور ضربتی وارد شویم.

وی افزود: تلاش داریم در بخش‌های ورزش قهرمانی، همگانی، بانوان و روستایی، عشایری کارنامه خوبی را بر جای بگذاریم.

سلطانی‌فر با تاکید بر اینکه تمام مسئولان عالی رتبه کشور چه نمایندکان مجلس و چه مدیران ارشد ورزش درک صحیحی از اهمیت جایگاه ورزش دارند بیان کرد: یکی از مهمترین دغدغه مسئولان امر در امر اوقات فراغت ایجاد شور و شوق، نشاط برای مردم جامعه است.

وزیر ورزش با اشاره به تخصیص 5 میلیارد تومانی برای پروژه‌ ورزشی استادیوم شهید چمران عنوان کرد: برای پروژه‌های نیمه‌کاره بخشی از این اعتبار امسال اختصاص و بخش دیگر تا پایان فعالیت دولت دوازدهم تخصیص می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: این سالن ورزشی چند منظوره محلات آمل نیز قول مساعد بر بهره‌برداری آن در ایام‌الله دهه فجر امسال داده شد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.