پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| الگوهای غربی برای اداره کشور استفاده نشود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامسر، حجت‌الاسلام سید مجتبی رضایی امروز در نشست کمیته بانوان گفتمان انقلاب اسلامی رامسر با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف باید گفتمان انقلاب اسلامی را به یک گفتمان ثابت و رسمی تبدیل کنیم اظهار داشت: اگر از این گفتمان فاصله بگیریم، قطعا نمی‌توانیم در حوزه انقلابی‌گری درست عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی صرفا تغییر یک حکومت نبود و در واقع این یکی از اهداف آن بود، افزود: هدف اصلی انقلاب اسلامی احیای تمدن اسلامی بود که امروز وظیفه ما این است تا فرهنگ و سبک زندگی اسلامی را در جامعه جاری کنیم و بتوانیم به تمدن اسلامی برسیم.

رضایی با تاکید بر اینکه نمی‌توان بدون انقلابی‌گری به اهداف انقلابی رسید، تصریح کرد: عمل درست در سیاست، همان نظریه دیانت عین سیاست بود که امام راحل آن را مطرح کرد و سیاست در انقلاب اسلامی، خلاف آن چیزی است که در غرب جاری است.

وی نتیجه سیاست لیبرالی غرب را جنگ‌ها و کشتارهای مختلف عنوان کرد و گفت: در نگاه انقلابی چنین چیزی وجود ندارد و اهداف اسلامی دنبال می‌شود.

امام جمعه رامسر با هشدار نسبت به ترفندهای دشمن گفت: در دورانی که برجام به نتیجه نرسیده است، با ترفندهایی نظیر رقاصی فلان زن، می‌خواهند اذهان را از اصل موضوع منحرف کنند که این نشان دهنده طراحی‌های پشت پرده دارد.

وی افزود: ما نباید از الگوهای غربی برای اداره کشور استفاده کنیم زیرا غربی‌ها برای به‌دست آوردن اهداف خود از راه‌های شیطانی استفاده می‌کنند.

رضایی گفت: برای رسیدن به اهداف انقلابی باید گفتمان انقلاب را ترویج دهیم که با برگزاری چنین نشست‌هایی می‌توان این هدف را بهتر دنبال کرد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.