پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| آموزش‌های مرتبط با گردشگری در مراکز فنی و حرفه‌ای رامسر تقویت شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامسر،محمد آزاد امروز در حاشیه بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در حال احداث هتلداری و گردشگری رامسر اظهار داشت: رامسر یکی از زیباترین شهرهای کشوربوده که دارای زیبایی‌های بکر و مناطق دیدنی بسیار زیادی است.

وی افزود: این فضا با برخورداری از جاذبه‌های گردشگری فراوان و امکانات تفریحی در دامنه جنگل‌های سرسبز و زیبای البرز و سواحل دریای خزر از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری کشور به شمار می‌آید.

فرماندار رامسر ادامه داد: طبیعت بکر و دیدنی شهر رامسر گردشگران زیادی را در تمامی فصول سال به این شهر می‌آورد و توسعه صنعت گردشگری و توریست یکی از مهم‌ترین برنامه‌های توسعه رامسر است که آموزش‌های مهارتی منسجم می‌تواند با ارائه آموزش‌های مهارتی و توانمندسازی فعالان این حوزه در بخش‌های مختلف هتلداری، گردشگری، صنایع غذایی، صنعت دریایی، آموزش تجهیزات دریایی نقش موثری در تحقق این امر مهم ایفا می‌کند.

آزاد با اشاره به دوره‌های آموزش اجرا شده در مرکز آموزش فنی و حرفه ای کوثر رامسر افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر این مرکز دوره‌های آموزشی متناسب با بازار کار اجرا کرده و وجود مرکز آموزش هتلداری و گردشگری به عنوان یک مرکز تخصصی در حوزه گردشگری موجب توسعه اشتغال پایدار در صنعت گردشگری می‌شود.

فرماندار یادآور شد: پروژه فوق تاکنون 90 درصد یشرفت فیزیکی داشتهو در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.