پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| آمل میزبان سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری هزار سنگر شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، سید مصطفی صادقی امروز در جلسه ستاد برگزاری جشنواره ملی هزار سنگر با بیان اینکه حماسه مردم آمل در  بهمن سال 60 یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین اتفاقات در نظام جمهوری اسلامی ایران بوده که توجه بسیار کمی به آن شده است اظهار داشت: این حماسه و از خودگذشتگی‌ها و جانفشانی‌های آنان آنقدر مهم و حیاتی بوده که امام خمینی(ره) در مورد این واقعه تاریخی در وصیت ‌نامه سیاسی ـ الهی خود از آن یاد کردند.

وی با اشاره به اینکه به منظور گرامی‌داشت حماسه اسلامی ششم بهمن برای سومین سال جشنواره فرهنگی هنری هزار سنگر آن در سطح ملی به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره در شش بخش عکس، پوستر، شعر، کلیپ، گزارش خبری و نقاشی (ویژه دانش آموزان) به اجرا درمی‌آید که با آغاز فراخوان آن از 25 آذر ماه جهت ارسال آثار علاقه‌مندان می‌توانند تا 25 دی ماه 97 از سراسر کشور آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

صادقی با بیان اینکه رده سنی برای شرکت در جشنواره آزاد است و موضوع اصلی بخش‌های مختلف این جشنواره نیز در مورد حماسه اسلامی مردم آمل در ششم بهمن سال 60 است، افزود: علاوه بر آن علاقه‌مندان می‌توانند با موضوع شهدا نیز در این جشنواره شرکت کنند، ولی به شرکت‌کنندگانی که به موضوع اصلی و نقش کلیدی مردم در آن و بیان زوایای مختلف‌اش بپردازند، امتیاز بالاتری تعلق می‌گیرد.

دبیر سومین جشنواره فرهنگی هنری هزار سنگر آمل با اشاره به زمان اعلام نتایج نهایی برگزیدگان جشنواره شش بخش عکس، پوستر، شعر، کلیپ، گزارش خبری و نقاشی را در روز اختتامیه جشنواره و با حضور و دعوت از میهمانان کشوری و استانی عنوان و مطرح کرد: زمان و مکان برنامه اختتامیه جشنواره «هزار سنگر» متعاقبا اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه دبیرخانه این جشنواره در شهرستان آمل  است گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره فرهنگی هنری می‌توانند جهت ثبت نام و آثار خود را از طریق وب سایت www.1000-sangar.ir ارسال کنند.

صادقی خاطرنشان کرد: پس از پایان مدت زمان اعلام شده در فراخوان و پس از داوری به نفرات اول تا سوم هر بخش در مراسم اختتامیه جوایز نفیسی به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا می‌شود.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.