پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مادرمحترمه مهدی زمانپورکیاسری مستندساز برجسته کشور دارفانی را وداع گفت

مادر محترمه آقای مهدی زمانپور کیاسری مستند ساز برجسته کشور مان شب گذشته دار فانی را وداع و در جوار رحمت واسعه حق آرام گرفت.

17

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، مادر محترمه آقای مهدی زمانپور کیاسری مستند ساز برجسته کشور مان شب گذشته دار فانی را وداع و در جوار رحمت واسعه حق آرام گرفت.

 

مراسم تشییع و تدفین آن فقید سعید امروز  چهارشنبه مورخه 17 دی ماه 1393 در شهر کیاسر برگزار می گردد.

 

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز درگذشت این مادر زحمت کش و دلسوز را به خانواده های محترم زمانپور به خصوص به پسران آن مرحومه، آقایان تقی، نقی، مهدی ، مرتضی و نورعلی زمانپور تسلیت عرض نموده و برای  آنها صبرو بردباری در این مصیبت بزرگ و برای آن مرحوم غفران الهی مسئلت دارد.

 

17 نظرات
  1. علی نظری می گوید

    با نهایت تاثر درگذشت مادر محترمه آقای مهدی زمانپور کیاسری هنرمند برجسته کشور و دوست بزرگوارمان را تسلیت گفته و برای آن مرحومه علو درجات و برای خانواده محترم زمانپور صبر و بردباری را از خداوند متعال مسئلت دارم. روحش شاد و یادش گرامی

  2. اشرف نژاد می گوید

    خاموش شدن این شمع نورانی را خدمت آقای زمانپور و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم

    آرزو می کنم که وسعت صبر خانواده ی این بزرگواران به اندازه ی دریای غمشان باشد
    با هم دعا کنیم تا خداوند بزرگ روح عزیز از دست رفته را قرین رحمت کند

  3. سید مصطفی میرشفیعی لنگری می گوید

    تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما*کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام*ضایعه درگذشت مادر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهراء محشور نماید و برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

  4. عباس رمضانی مزدی می گوید

    *انا لله و انا الیه راجعون

    در اینجا لازم است از طریق این رسانه این مصیبت دردناک را خدمت آقای مهدی زمانپور کیاسری و خانواده آن عزیز و دیگر بستگان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم

    روحش شاد و یادش گرامی باد

  5. عباس اسلامی کیاسری می گوید

    هنرمند گرامی، جناب آقای زمانپور، غم از دست دادن مادر صبری عظیم می خواهد. برای شما و سایر بازماندگان صبر و شکیبایی و برای ایشان غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم .

  6. فامیل دور و نزدیک می گوید

    مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این،بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.خدایش بیامرزد.

  7. موسوی می گوید

    در نهایت تاثر درگذشت مادر محترمه آقای مهدی زمانپور کیاسری هنرمند برجسته کشورمان را تسلیت گفته و برای آن مرحومه علو درجات و برای خانواده محترم زمانپور صبر و بردباری را از خداوند متعال آرزو مندیم.
    روحش شاد

  8. چالویی می گوید

    کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام
    خاموش شدن این شمع نورانی خدمت خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم ازخداوند یکتا ترفیع درجات آن بزرگوار دربهشت أعلا و مزید فضل ورحمت پروردگاربی همتا برایشان وطول عمر بازمانگان آن مرحوم همراه با سلامتی وحسن عاقبت شان خواهانم…

  9. هموطن می گوید

    جناب آقای زمانپور: ضایعه در گذشت مادر گرامیتان را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و برای آن عزیر علو درجات الهی را مسئلت میداریم

  10. سید روح الله شجاعی می گوید

    ماهم به سهم خودمان این مصیبت را به بیت محترم زمانپور تسلیت می گوییم. روحش شاد

  11. امیر کیاسری می گوید

    انالله و اناالیه راجعون

    برادران محترم آقامهدی و آقامرتضی

    در آغاز هفته وحدت مسلمانان و میلاد با سعادت پیامبر اسلام (ص) از درگاه خداوند متعال برای آن مقام برجسته مادر رحمت واسعه و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسألت دارم.

  12. عين الله آزموده می گوید

    هنرمند گرامی جناب آقای زمانپور
    غم از دست دادن مادر گرامیتان که در دامان پرمهر خود هنرمندی چونان شما را پرورش داده، موجب تالم و تاثر گردید. برای ایشان که روح بلندش یقیناً آسمانی هست، آرامش ابدی و برای شما و سایر بازماندگان بردباری آرزو دارم.
    با احترام. عین اله آزموده
    مدیر انجمن فرهنگی سادوا و سایت سادوای بالاده

  13. همشهری می گوید

    منم تسلیت میگم از خدا صبری جمیل و جزیل برایتان آرزومندم.

  14. وجیه می گوید

    بگو تو را چه بنامم ای مادر ای قامت بلند فداکاری دستم بسته و قلمم شکسته و گفتار و نوشتارم به پیش روی تو ابرو ندارد ای طاوس نگین باغ بهشت….. تسلیت مهدی جان به شما و خانواده محتم تسلیت میگم.

    ارادتمند وجیه الله خواجه وندی کیاسری

  15. بچه محل می گوید

    از خداوند منان صبر براي خانواده زمانپور مسئلت دارم.

  16. مهدي شريفي كياسري می گوید

    آغوش تو ای مادر من بستر ناز است لالایی شب هات مرا گلشن ساز است رخسار و وجود تو مرا پیکر مهر است هم قبله و هم کعبه و هم عشق و نیاز است.
    آقاي نقي زمانپور و خانواده داغدار عاقبتتون بخير

  17. کیاسری متعصب می گوید

    نمیگم غم آخرتون باشه چون……………
    میگم خدا بهتون صبر بده عاقبتتون بخیر باشه انشالله

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.