پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لیگ برتر والیبال؛ جدال جذاب عطایی با شاگردان سابق خود در آمل برگزار می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد که در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته، تیم کاله نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال از ساعت 16 در تهران به مصاف تیم قدرتمند پیکان تهران می‌رود.

از نکات قابل توجه این دیدار حضور امیرحسین اسفندیار، جواد کریمی، رضا عابدینی و آرمین رنجبر بازیکنان فصل گذشته تیم کاله آمل در تیم پیکان بوده و این نخستین دیداری است که این بازیکنان جوان که توسط بهروز عطایی به سطح اول والیبال کشور معرفی شده در مقابل سرمربی تیم کاله قرار می‌گیرند.

شاگردان بهروز عطایی بازی قبلی خود را یکشنبه این هفته در آمل با نتیجه سه بر یک به تیم سایپا تهران واگذار کردند و در آن‌سوی میدان نیز تیم والیبال پیکان تهران که در این فصل از ابتدا با جذب ستارگان جوان و چند بازیکن خوب و با تجربه از جمله حسین امیری توجه علاقه‌مندان به والیبال را به خود جلب کرده بود تا بدین جای کار نتایج مطلوبی را کسب کرده است و بازیکنان تیم پیکان نیز انگیزه‌های لازم را برای مقابله با شاگردان جوان عطایی دارند و هر دو تیم برای کسب ششمین پیروزی خود تلاش می‌کنند.

تیم والیبال کاله آمل با کسب 5 پیروزی و سه شکست 13 امتیازی است و در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال قرار دارد و تیم پیکان تهران نیز با 5 پیروزی در رده چهارم جدول رقابت‌های لیگ برتر والیبال حضور دارد.

قضاوت این دیدار حساس را داوود نافعی با تجربه بر عهده دارد و ناظر دوری این دیدار حمید فاضلی فرد و ناظر سازمان لیگ نیز یونس حسن زاده است.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.